Jeg har dessverre, etter 2 ukers sykling, funnet ut at dette ikke er sykkelen for meg. Jeg må ha kortere og høyere ramme. Sykkelen er 2006 modell, kjøpt hos Intersport Bogstadveien 17/4-07. Én service er inkludert.
Nystand på ramme/utstyr: GT Zum 1.0 7005 ramme 21", Syntace styre/stem, SR Suntour NRX 9100 luft/olje-demper med remote lockout (demperpumpe kan godt følge med), Shimano LX hydr. skivebremser, LX gir, LX girskiftere og Truvativ krank. Kenda Karma dekk. Støtte er nøye påmontert med gummipakninger for ikke å skade rammen. Skjermer er også montert (bakskjerm av typen man fester på salpinnen).
Merk at dette er en relativt liten 21". Selv er jeg 189, og føler at rammen gjerne kunne vært litt større.
Jeg gjentar at sykkelen er i nystand, og IKKE syklet med i regn (det har forsåvidt heller ikke regnet de siste 2 ukene i Oslo).
En rask og stiv sykkel. Nypris 11.995,- Kjøpt for 7.700,- med utstyr, selges kr 5.000,-
Det kan legges til at sykkelen ikke er registrert i Sykkelregisteret ennå, og dette blir opp til kjøper. Kvittering/håndbok følger selvsagt med.
Send mail til;
mag44@everyday.comP.S.: Bilder kan sendes på forespørsel. Si gjerne ifra om det ønskes bilder av spesielle deler/steder på sykkelen.