Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Østmarkskapellet-Sandbakken (om Dølerud)

Østmarkskapellet-Sandbakken (om Dølerud) #395340 04/05/2007 06:54
R
rlier Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Hei!
Syklet stien fra Skullerudstua-Østmarkskapellet-Sandbakken i går kvld (dro utenom dødsbakken), via Dølerud. Fulgte stianbefaling som var beskrevet i Terrengsykkel tidligere i år. Kjempefin tur!

Kort tid etter Dølerud, dvs ved bekken, dro jeg til venstre, noe som fører meg mot rødmerket sti som går inntill Askvann. Denne rødstien er som andre rødstier - temmelig myrete. Er den slik hele sommeren også? Noen som vet hvordan blåstien som går til høyre etter Dølerud er...denne går jo også til Sandbakken, selv om det ikke er strakeste vegen?

Ragnvald
Re: Østmarkskapellet-Sandbakken (om Dølerud) [Re: rlier] #395341 04/05/2007 07:09
S
sgt Offline
Medlem
Medlem
S
Den rødmerkede stien du beskriver er nok litt bløt i enkelte partier, men fullt brukbar når det generelt er tørt i skogen. Sykla denne flere ganger i fjor. Blåstien videre fra Dølerud (om Godlia?) til Sandbakken har jeg bare gått på beina, men dette bør også være en bra sti. Litt knot kanskje rundt et vann om jeg husker riktig, men dette er et kort parti. Skal prøves på sykkel i nærmeste framtid.

Moderator  support