Selger min freeride/utfor sykkel grunnet overgang til XC. Kan ikke stikke under en stol at jeg føler meg hakket for gammel for å ramle ned Korketrekkeren, heller.
Sykkelen har orginalt oppsett, bortsett fra gaffelen, hvor den orginale Dirtjump 2, har blitt erstattet med en Z1 Freeride 1, som fungerer mye bedre til det denne sykkelen er laget for en den orginale. Takler det meste av det Frognerseterløypene har å by på. Tror gaffelen er 2004-modell, men er mulighens et år eldre. Kjøpte den brukt i strøken stand. Sykkelen har forøvrig vanlig 3-delt krank, eventuellt med 2 drev og en bashguard, som sitter på nå.
Bremser: Hayes FX9 Gir: Shimano XT Hjul: Orginale Mavic et eller annet.
Hvilke type diverse lagre og andre duppeditter er, vet jeg ikke, men de har vist seg å holde mål så langt.
Tilstanden bra, men har selvfølgelig blitt brukt, så noen riper i lakken, må man regne med. Men ingen funksjonelle feil. Girwire kan med fordel byttes, men er fortsatt funksjonell. Forhjulet har orginalt Specialized dekk med fortsatt bra mønster, men bakhjulet har Maxis DH. Forøvrig er bakhjulet 24", så det tåler mye juling på hopp og over stokk og sten.
Bilde kommer.
Tror en grei pris er Kr. 10 000, men tar gjerne imot bud.
Sykkelen kan besiktiges på Torshov i Oslo.
Ta kontakt på telefon 90500012, eller email bbreien@hotmail.com ved interesse eller spørsmål.
Re: Specialized Big Hit Comp 2003 str. M selges
[Re: Baard]
#39332729/04/200721:54
Felgene er forøvrig Sun Rims, Ikke Mavic som jeg feilaktig postet over. Finn annonsen er litt mer nøyaktig, etter at jeg fikk dratt den opp fra kjellerboden og tittet på den. Den er ikke mye brukt, heller. Kan tenke meg 20 dager til utforkjøring totalt. Noe XC turer har den også fått, før jeg satte på DH bakdekk. Med orginalt Specialized dekk, er den faktisk ikke helt umulig å tråkke oppover med. De dekkene er forholdsvis lette. Den ytre krankringen, hadde jeg ikke liggende, så den er antakelig kassert. Men det koster ikke mange hundringsene for en ny. Platformpedaler som på bildene følger derimot med, uten at det er noe å skyte av.
Re: Specialized Big Hit Comp 2003 str. M selges
[Re: Baard]
#39333502/05/200711:41