Monster Sykkelgaffel. RSD til Downhill bruk. ca 170 vandring.hydraulisk, og demper nedenifra og opp. Meget stor og kraftig. Sjelden! Så og si ikke brukt.+ Kjempekraftige MERIDA-Gustav M. Neon gule, hydrauliske bremsehendler og store bremseklosser.+ en ekstra bremsehendel av samme merke, kjempekraftig og stor til front. Medfølgende 2stk kjempestore Merida bremseskiver+ekstra bremsekloss-skiver og jernholdere. Alt ubrukt i emballasje. SCRAM X9 forskifter i stål, girhendel. Helt nye og ubrukte Spesial setepinne i stål, superkraftig stem til styre + et av verdens sterkeste styrer.Alt i RaceFace+ en stk stor Downhill krank, RaceFace tannhjul,5.-veis feste.Ubrukte Downhill bukser, og Karbonhansker Spez.og mye mer.Selges på bud startende på kr 20.000. Flere bilder av de andre tingene kommer. tlf:95889272
Re: Super Monster Sykkelgaffel.RSD til Downhill+masse mer!
[Re: Psykkeldelisk]
#39137225/04/200707:46
+ Kjempekraftige MERIDA-Gustav M. Neon gule, hydrauliske bremsehendler og store bremseklosser.+ en ekstra bremsehendel av samme merke, kjempekraftig og stor til front. Medfølgende 2stk kjempestore Merida bremseskiver+ekstra bremsekloss-skiver og jernholdere. Alt ubrukt i emballasje.
Tja. Ute på sykkelstativet her står en eldre fulldemper, en "Merida Dominator". Et "gynge-rakleverk". På den blanke dempergaffelen står det jaggu meg Merida med store blå bokstaver. Tror nok det er en RST-gaffel med Merida-emblemer. Vet ikke hva som er verst jeg....
Og nå ser jeg at en artig kar påstår han har MERIDA kraftige skivebremser. Ubrukt i esken. Tenker de gjør seg best der, jeg. Ja, også den morsomme: "ekstra BREMSEKLOSS-skiver og JERNHOLDERE.
Selges BREMSEKLOSS-skivene separat, tro? Nå begynner jeg å lure på om det finnes skiver som ikke er for bremseklosser også... Morsom den der. Og det kommer mer, lovte han...Vi avventer.:-)
Redigert av Bikebully; 25/04/200713:48.
#39137725/04/200713:53
Bikebully: SJERPINGS!!! Jeg har snakket med han i da.. trivelig kar. Har du ikke noe annet og bruke tiden med enn å fylle salgstråden hans med søppel, så gå og gjør noe annet i stedet..( hotell Cæsar for eksempel..)
Ride it out.. touch the brakes and you'll die..
[Re: Bikebully]
#39137925/04/200719:15
+ Kjempekraftige MERIDA-Gustav M. Neon gule, hydrauliske bremsehendler og store bremseklosser.+ en ekstra bremsehendel av samme merke, kjempekraftig og stor til front. Medfølgende 2stk kjempestore Merida bremseskiver+ekstra bremsekloss-skiver og jernholdere. Alt ubrukt i emballasje.
Tja. Ute på sykkelstativet her står en eldre fulldemper, en "Merida Dominator". Et "gynge-rakleverk". På den blanke dempergaffelen står det jaggu meg Merida med store blå bokstaver. Tror nok det er en RST-gaffel med Merida-emblemer. Vet ikke hva som er verst jeg....
Og nå ser jeg at en artig kar påstår han har MERIDA kraftige skivebremser. Ubrukt i esken. Tenker de gjør seg best der, jeg. Ja, også den morsomme: "ekstra BREMSEKLOSS-skiver og JERNHOLDERE.
Selges BREMSEKLOSS-skivene separat, tro? Nå begynner jeg å lure på om det finnes skiver som ikke er for bremseklosser også... Morsom den der. Og det kommer mer, lovte han...Vi avventer.:-)
Synes det er morsomt med eldre folk som gjør narr av personer med grammatikk og feil ordlegging. Merkelig at jeg bare legger merke til dette på forumet.
Bikebulley, erter du virkelig små unger som sykler med støttehjul også? Eller er det lettere med mobbing over nettet?
Forøvrig er disse bremsene noe av det råeste på markedet. Synes du heller skal gå i en barnehage å henge. Du vil føle deg som en konge der. "Den største og sterkeste".
Og visste du at dette var en sykkel som kostet 40 000,- for noen år tilbake?
Selger du bremsene løst? Hvor i Stavanger befinner delene seg henne?
Ja, bremsene selges løst. Bor rett utenfor sentrum. Beklager alle skrivefeil. Hastverk er lastverk.:) Må dessverre kanskje slutte med sykling pga sykdom, så vil bare selge unna noe. Ring og slå av en prat hvis du vil vite mer.
[Re: Bikebully]
#39138125/04/200723:02
Ja,der avslørte du meg jammen. Jeg er ikke så flink med data og det å skrive på maskin, så jeg må jo være komplett idiot...Bøyer meg i støvet. Din kunnskap er overveldende..
"Sunn fornuft kan ikke kjøpes hos enhver kremmer" - Winston Churchill
#39138226/04/200708:07