Jepp, siden jeg reiser på seitur om en drøy uke, og blir borte i en god del måneder, må jeg tynne ut innholdet i leilighet, bod, garasje osvosv....
Så her er en foreløpig liste over hva som må bort:
Elan WC ssl ski 06 modell, 165 lange, dette er graderte ski, Look P 18 bindinger. Disse er behandlet etter alle kunstens regler, og brukt mindre enn de har ligget på preppebenken. veil. for ski og binding her er nok nære 10.000.- disse går til h.b.o 2500.-
Dynastar Legend 4800 07 modell, 178 lange, Marker bindinger med din. 14 fjær og liftere. Disse skulle bli telemarkski, men ble i stedet "skoleski" til bruk de få helgene jeg jobbet i skiskolen i vinter. så de har vært brukt kanskje 10 dager. veil. ligger denne pakka på ca 7000,- disse går til h.b.o. 1500.-
Lange Comp 130 lf støvler, crazy blue, 07 modell, kjøpt i januar, brukt til godkjøring i bakken med Elan skia, så de er heller ikke stort brukt. Størrelsen er US 10,5/43,5. Nypris er vel mellom 4-5000, de går til h.b.o. 2000,-
Scarpa T1R 06 modell, kjøpt nye desember 06. str 29 mondo Thermo innerstøvler, brukt sporadisk gjennom sesongen, Kjører telemark som avveksling fra alpint, så det blir en halv dag i ny og ne.. Veil. 4999,- jeg kjøpte de for 3999,- Går til h.b.o. 2000,-
Excel alpinstaver, noen år gamle, men likevel helt RÅ staver! Har aldri vært borti så tynne og lette staver som er så stive! De er 135 cm lange. Har vært rullet inn i "trikker-tape" for å unngå kutt/skader, så de er godt behandlet og har mye igjen! Veil. pris på disse var svimlende 2799,- De går til h.b.o. 350,-
Fant også "bysykkelen" min, en 05 modell Specialized Hemi BMX, noe oppgradert hva utstyr angår. Kun brukt til og fra bryggekanten, butikken o.l. Kostet veil 5990,- ny, den går til h.b.o. 1000,- Skikkelig morsom sak!!!
Jeg har også et par esker med div sykkeldeler, dekk osv, skal få gått gjennom det i løpet av dagen.
Om noen vil ha bilder eller mer info om noe av dette er det bare å sende en
raymre@online.no !!
jeg er åpen for bud, og noen er interessert i flere ting ordner vi en pakkepris eller noe!