Jeg ser det har vært litt spørsmål om muligheter for sykling på noe annet enn asfalt i det siste, så her er en liten førerapport fra i dag:
Jeg var på plass rundt 10-tiden for å unngå de fleste turgåerne, og ga meg et par timer senere. Da hadde jeg syklet Bygdø på kryss og tvers x-antall ganger, og konklusjonen er 90% knallforhold, 5% gjørme og 5% is. Den lille isen som var, var knudrete og ga brukbart feste. Så her er det bare å komme seg ut!
Flott, da blir det medbragt sykkel på jobb til uka og Bygdøytur i lunsjen.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Siden solen skinner og våren trenger seg på, vil jeg ta med sykkelen på en luftetur til Bygdøy i dag. MEN jeger usikker på hvor man tar utgangspunkt ifra. Hvor skal man kjøre/parkere for å finne stiene der ute? Håper noen kan hjelpe.
Ja. Kjempefint på Bygdøy nå. Var der i gåt, den 25.03.07. Bare litt snø noen få steder, men ellers helt supert. Det var en søndag midt på dagen så det var mye folk, men det gikk overaskende bra.