Er i markedet for å kjøpe meget pent brukt fulldempet sykkel, maks 2 år gammel. Må være kvalitet i alle deler. Tror medium er min størrelse da jeg er 170 cm høy. Vil gjerne teste sykkelen i Oslo. Kontant oppgjør. Ønsker henvendelser via email: ola.odegard@octaga.com
For å presisere litt: jeg skal bruke sykkelen i steder som Nordmarka både utenfor og på sti. Den må ha skivebremser foran og bak. Og den bør ikke være for tung. Derfor er vel ikke DH-sykler interessant. Men kom med tilbud med spesifikasjon/link, og penga er klare!
Har enda ikke handlet, gode tilbud ønskes. Ønsker en kul fulldemper, ikke for ekstrem Down Hill sykkel, heller en lettere full dempet kvalitetssykket for skog, fjell og Nordmark. Leser ikke forumet hver dag, så send gjerne en email også.
Nå har jeg handla. Det ble en ny TREK FuelEX8 fra Spinn på Storo. Fikk en veldig god deal siden det var en 2006 model. 2007 modellen går for 30K. Den er tøff og passer mitt bruk. Særlig kult er det med en egen hendel på styret for lock out av demperne både foran og bak. Passer fint hvis du sykler på vei, sti og terreng uten stopp. Dersom noen har tips og erfaringer med denne sykkeltype, hører jeg gjerne fra deg.