...hehe sant nok... Wasrud i Tronheim selger settet for 2000,- med dekk og krans. Settet er blitt til overs etter at andre hjul har erstattet dem. Blir de ikke solgt, har jeg et hjulsett ekstra...
Har man noe å si til selger om prisen han har satt osv er det lov å bruke seg av noe så fiffig som PM... Det er ikke nødvending å ta alt opp direkte i tråden, og av den grunn lage lange diskusjoner...
Når man selger en vare her inne må man få ta den prisen man vil.
Hvis ikke folk her inne syns varen er verdt prisen lar de ganske enkelt være å kjøpe.
Blir ikke varen solgt får selger pent ta høyde for det, og sette en lavere pris.
Å mase om hva slags priser man kan få på den og den butikken fører bare til sure svar (sånn som dette), og fører ingenting bra med seg.
LJ
Enig i at selger må få lov å ønske seg mest mulig for sine ting. Allikevel synes jeg det finnes tilfeller der det kan være ok at folk gjør en oppmerksom på at noe er kraftig overpriset. Det er ikke alle som har såpass peiling at de vet hva alt koster. Da synes jeg det er fint at folk gjør en oppmerksom på dette.... Det er vel ikke slik at det skal være ok at andre blir lurt, bare det ikke gjelder en selv?
det står ganske klart i annonsen at det er snakk om et sett. altså 1 framhjul og et bakhjul. hvis du leser i tråden er det noen som opplyser om nyprisen på "tilsvarende".
Enig i at selger må få lov å ønske seg mest mulig for sine ting. Allikevel synes jeg det finnes tilfeller der det kan være ok at folk gjør en oppmerksom på at noe er kraftig overpriset. Det er ikke alle som har såpass peiling at de vet hva alt koster. Da synes jeg det er fint at folk gjør en oppmerksom på dette.... Det er vel ikke slik at det skal være ok at andre blir lurt, bare det ikke gjelder en selv?
ja det kan være greit i tilfeller der ting er overpriset og folk står i fare for å bli lurt, jeg mener likevele at når man kjøper brukt har man endel ansvar selv for å sjekk om man blir lurt eller ikke. her vil jeg nok si at det ikke er tilfelle. sånn jeg har tolker det får man et hjulsett med dekk, slanger og kassett til 200 kroner under prisen for nytt hjulsett (for de som bor i nærheten av nettbutikken som nevnes). hadde noen nevnt det hvis jeg prøvde å selge noe, og som følge av at jeg ikke har peiling la det ut svært underpriset? som selger sier: noen ganger mener man et hvis man ikke får en viss pris er delene mer verdt som reservedeler, hvis andre mener delene er verdt prisen så kjøper de.
for to tusenlapper får du: et XT disc framnav, 64 sorte DT competition eiker, et XT disc baknav, to mavic 717 felger,to gule felgbånd, to slanger, to Specialized RollX dekk, en lite brukt XT krans, og hvis du er snill så får du en skjeggete klem...