Sondre sovna og jeg tok en kjapp zapperunde. Jaggu var det ikke reprise på NRK på programmet om Cecilie Skog. Hun tasser rundt i Sunnmørsalpane og prater om livet.
Fantastiske bilder og en ikke så rent lite imponerende jente. Anbefales. Ligger sikkert på web-tv.
Og jeg lengter tilbake. Igjen.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Jepp. Det blir definitivt en tur til dit utpå våren :-)
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Fine bilder, Christian, men jeg må beklage og si at Cecilie er mye penere enn deg.
Hadde du sagt noe annet, måtte du nok tatt en svært alvorlig prat med kona.
Cecilie er også etter all sannsynlighet sprekere enn Christian. Sprekere enn de aller fleste av oss, tror jeg.
KO
Fine bilder, Christian, men jeg må beklage og si at Cecilie er mye penere enn deg.
Hadde du sagt noe annet, måtte du nok tatt en svært alvorlig prat med kona.
Hadde jeg sagt f.eks. at "Cecilie er skikkelig-skikkelig pen, med de knallblå øynene og det store, krøllete håret", kan det hende jeg måtte tatt en alvorsprat, da også.
Så da er det fint å kunne bruke "relativ penhet" med deg som referansepunkt isteden.