har du en link til Ramma?
...
Kommer tilbake til felger når jeg ser ramma.
Kommer den ikke med shock, det er vanlig?
Linken er:
www.canfieldbrothers.comRammen leveres med bakdemper, ja, en "standardshock" som gir maks 6" vandring. Er det ramme-innfestingen som er justerbar?
Men: fabrikken oppgir at det finnes "options" for bakdemper som leveres med rammen. For å få vite hilke "options" dette er må man kontakte fabrikken. Hvilket jeg har gjort, uten å få svar (ennå).
150 mm gaffel: bør vel ha en gaffel med mulighet for "strypning", for klatring. Justerbar "on the fly", men ikke nødvendigvis med full "lockout".
Og gjerne spiralfjær, eller kombinasjon luft/spiralfjær. Spiralfjærgafler virker bedre på små ujevnheter, mener jeg å ha lest. Andre som mener noe annet om det?
Blir det vanskelig å få denne doningen med fornuftige komponenter ned mot 16,5 kg?
Ca 16 kg er vekten på "robust" utstyrte 6.6-ere og "six-packs", leser jeg her på Arena. Har brukt det som utgangspunkt for det tyngste som forsatt kan sykles rimelig i stigninger.
Canfield har norsk importør, i Oslo, ifølge fabrikkens hjemmeside. Noen som har erfaringer med denne immportøren?
Forslag til både felger og NAV mottas med takk. 150 mm baknavsbredde her, tror jeg.