HAr også mytsje ant liggande so eg ikkje bruke lengre, ring viss dåke e intriser å kjøpa nåke og viss dåke vill ha bilder:D eller film=D hehe
Hjulsett: Atomlab G.I. (general issue) nav framme og bak, me 10mm aksling also ikkje 20mm. Bygd med DTSwiss eiker på Atomlab G.I. Dirt felga. kjøpt på
Bab.no bab.no da koster henholdsvis ca 1500 og 1600kr stk. selge di for 2000kr.
bakfelgen er bygd opp igjen av sykkel butikken so den er heil starit, med heil nye eiker og nippler.
Eg kjører 24toms nå så de fønker ikkje på min siden de er 26toms
dampergaffelen:
Forumet 1750-2000kr vill eg heldst ha for den, er ganske strøken!
Styrelager: Brave machine little monster, kjøpte det i våres men da sykkelen min røyk, kjøpte eg ny ramme me intregert(er ikkje fan av det:( ) så derfor bere legge da her heima, kan få sykkelbutikken te å sjå på da, men da fønke heilt fint. men for dåkas sikkerhetskyld=D kjøpte den for 450eller550kr trur eg, selger den for mellom 200-300kr med hollow topcap, så du kan putte vieren gjennom styre røret
Crankset: Truvative hussefelt med ganske nytt bottombraket. Byttet den da eg kjøpte headsettet! For den gamle vå blitt litt gammel og grå=D Litt riper og son på armer men eigetlig ikkje nåke stort problem!
Dekk: maxxis hookwork 26 2,5 får du me felgane viss du vill eller 200kr for begge me dh tube!
Toiga fs100 2.3 bestilt 1 uke for rammo fekk dødsdommen=( nesten ubrukt, kompisen lånte de her i sommer i 2uker. 400kr me dhtube
bremse: Avid ballbearing7 203mm rotor, vå med i bestillingen nor eg kjøpte bremser, men so dåke sikkert har lest, rammo strøy med før eg fekk di! men bremso paste heller ikke, rammo tok bere 180mm så denne bere står på rommert mitt te pynt! kom me bud på den:D
Sram/avid Bremse2: Shimano kabelbremser, de som sto på kona stuffen, har 1stk bak og 1 framme. eg kjøper nye kaliper og vaier til dem og selger dem med avid bremse hendelen viss noen ønsker og kjøpe!
Sete: Sdg sete dirt model, ikkje i-beam so standar rails feste, 250kr kan få styre røret gratis på kjøpet, viss den passer.
SDG ratt stem: 2stk kona ratt begge er kuttet litt ned, 25.4 størrelse
Atomlab G.I. dirt ratt med G.I. stem 22.2 størrelse! Odi grips med lock on kan selges med Atomlab rattet
Bab.no bab.no Pedaler: Dmr v12 magnesium, navnet seier alt! =D Utrolig digge pedaler! 500kr
Annet: bash guard og tanhjul selges med cranken om ønsket!
har masse gir greie, men har ikkje kjørt gir på 2år så det ligger i ein bok i garagen, kan ta ein kjikk og skrive meir om ka eg har litt seinere=D gir er heil neinei hos meg så da e eigentlig bere å komma og hanta da so e!
Har ein alex felg på alex hubber ståenda bak sofan, bruker dem ikkje så den kan dåke også komme og hente for ein hundre lapp
Sts Simple tention seeker fra dmr, som strammer opp kjeden din viss du kjører SS 200kr
bab.no 95096445 er nummeret
kakemonster_2@hotmail.com er mailen. ring og send og spørr om alt dåke vill, sender bilder av alt viss da e nåke dåke lure på, hadde ikkje tid nå til å legge ut bilder, skal på trening skjønne dåke! kan filma også:D hehe
Frank Robert Telle