SELGESBilder:
Sykkel bilde 1 Sykkel bilde 2 Demper Stasj Bakhjul (dekk følger ikke med) Fremhjul * Marzocchi Drop off 2, Selges grunnet kjøp av demper med lengre vandring.
Brukt kun en rolig tur på frognesetern og et par ganger fram og tilbake fra butikker i Oslo.
Demperen er strøken bort sett fra noen få merker (høyere ben) etter feil plassering av sykkelen på T-banen.
Vekt: rundt 2500gr mener jeg. Styrer rør ca 23cm.
1700kr
* Hard Rocx - Salt, ramme. Dirt. Str.M.
Slitt med riper her og der, men ingen skader. Fungerer utmerket.
Fin fin by/dirt sykkel. Var nok litt liten for meg. Kjøpte meg heller en Giant AC1 ramme.
400kr
* Kenda kinetics 2,5" dekk selges. Masse levetid igjen. (de du ser på bilde med demperen og ramma)
275kr for begge.
* FSA XC-300 hjul.
Begge hula har høyde kast. Jeg kan ikke rette hjul, så jeg vet ikke hvor mye kan klarer å rette opp.
Ruller veldig bra. 803gr front, 987gr bak inkl. felgbånd.
Selges: 500kr + 800kr.
* Token Notch AA styre lager, 1 1/8" 108gr (se
www.tokenproducts.com)
350kr
* Shimano XT høyere gir. Brukt, men bra stand.
100kr
* Shimano Deore høyere gir. Brukt, men bra stand.
80kr
* Fox demper pumpe. Ny.
200kr
* Spenergy QR helt nye, sorte. 64gr + 58gr = 122gr for begge.
100kr
* Nokia reiselader med ladekabel skjermet under deksel.
100kr
* Nokia 6310. Brukt, men strøken. Satt i bilen til han far. Så "fikk" han ny bil med nytt handsfree
og slikt. Jeg har testet den i en ukes tid. En veldig etterspurt tlf grunnet mange tyske biler
kommer med oppsett for denne telefonen allerede installert. Og sånt handsfreesett kan koste flere tusen.
900kr (100 ekstra så følger det med en ordinær sort nokia lader)
GIS BORTNB! Betingelser for dette utstyret er at det MÅ hentes hos meg.
Skal det sendes kommer det: Håvard må gidde å stikke til postkontoret gebyrer på 48kr.
(en øl på stamkroa)
* LX krank. Ligget i kjelleren en stund. Lurer på om den såvidt litt bøyd. Syntes ikke.
Men jeg mener at det var noe galt med den, men at den fungerte.
Octalink
* En krank til. Vet ikke merke. Fulgte med en sykkelramme jeg kjøpte. Skal også muligens være litt bøyd.
Syntes i hvert fall ikke.
* Kranklager - Fungerer, bare veldig møkkete
* Pedaler. Fungerer bra, men slitte som dere ser.
* Bashguard, Truvativ med en liten sprekk.
* Raceface grep. [color:"black"] [/color]