Vel, det er synd det ikke ble idag. For makan til gnistrende flott fotovær skal man lete lenge etter nå på høsten.
Forøvrig flott Sirikjerkevær også, men slasher er opptatt med jobbgroupiesene sine. Jaja, det får blir pølsetur med familien nå og en solo-SS-runde i ettermiddag.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Re: Foto shoot i Aronsløypa NESTE søndag!
[Re: bik3man]
#33324108/10/200616:13
Heisen VAR virkelig stengt idag. Merket med en liten plakat ved siden av den store plakaten som reklamerer for åpen heis :-)
Men jeg klager ikke, for jeg dro på SS-tur og fant en herlig liten sti, en slags blanding av Gravningen og TBE. Den var så nydelig at min planlagte runde ble droppet, siden jeg simpelthen MÅTTE teste ut nykomlingen. Og den var FIN!
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
#33324208/10/200616:55
Umulig å finne fra oversiden hvis man ikke vet hvor den er. Men jeg fant tilfeldigvis utgangen i bunnen og dro opp først. Starter i nærheten av skytebanen. Den er bitteliten, 15cm bred og lite gått, men faktisk vardet! Den dør plutselig langt oppi lia, så må man bushe hundre meter, før den blir en del av skiløypa som ligger mellom Gravningen-stien og Smiabekken, og så tar den av igjen og ender i det sydøstre hjørnet på Gravningen (vannet). Den står IKKE på kartet. Nedover er den helt glitrende. Litt vått i dag, og et par myrhull og bekkekrysninger, men hovedtrenden er superidyllisk smud singletrack av beste merke, som bare går og går i slak helning, omtrent slik:
KO
#33324408/10/200617:30
No problemo, jeg skal garantert tilbake. Toppers SS-sti.
Sånn, da kan vi gå tilbake til å diskutere opplegget for neste søndag.....
KO
#33324608/10/200619:13
Trur alt som triller funker bra her jeg. man har maks 100 meter bortovertråkking, før alt går nedover. Og da er det bare å klemme på det rem og tøyler (og nerver) tåler. Møt opp!
First broken neck in Aron!
[Re: mbj006]
#33325010/10/200612:30
Alt funker på nedoverstier. Liten hardtail og stor utforslede. Men om man skal på litt lengre runder for å nå de mer avsidesliggende (men veldig fine) rutene så må man regne med noe sjauing og dytting hvis man tar med 20-kilos-rokken.
KO
#33325114/10/200608:21
Feil tråd, Tallak! Men takk for besøket og velkommen igjen :-)
KO
Re: Foto shoot out i Aronsløypa til søndag!
#33325614/10/200618:00
Da har jeg sjekket med heissjefen, og heisen går som normalt imorgen søndag. Så da er det vel bare å begrense fludiuminntaket idag, og stille nogenlunde frisk og rask imorgen.
#33325715/10/200614:12
Dårlig fotovær i dag, tåka lettet aldri. Men håper du fikk det du trengte likevel.
Jeg rakk en siste tur ned Sondreløypa i følge med Supermann og LK-gutta. Jaggu var det moro idag også :-D
KO
#33325815/10/200619:35
Artikkelen var ikke i avisa i dag. Kommer muligens i morgen. Jeg slenger ut en link til nettutgaven straks den er på plass.
KO
#33326116/10/200619:49
Fikk telefon ifra nyhetsleder i avisa, og artikkel med bilder kommer i papirutgaven på onsdag. Så da må man bare smøre på seg litt tålmodighetskrem....
#33326217/10/200605:44
Den var kommet allerede idag, gitt. Jeg snekra en ny tråd under ymse, bare for å gjøre det komplisert.
KO