Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

solskinnshistorie

solskinnshistorie #328080 20/09/2006 09:12
R
rogersunshine Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
R
Noen hadde kasta en stakkars nishiki med rst demper! Veide den til 13,8 og tenkte at dette får holde. Jeg som er blakk som en lus løfta den ut av containeren, smurte opp vaiere, skifta noen smådeler og pussa vekk den forferdelige logoen, satt på nye styreholker og svusj inn i østmarka. Sleit meg over røtter og lyng, over solbergvann og hjem igjen holdt som første prøvetur. Moro å vite at andre syklister hadde vært der før meg!
Er hjemme igjen like hel og med på turer til hverdag og fest. Bruttonasjonalproduktet fikk seg et kraftig skudd for baugen i dag ihvertfall.
Ses i østmarka. Mine nye venner terrengsyklistene. koz og klemz, rogersunshine.

Re: solskinnshistorie [Re: rogersunshine] #328081 20/09/2006 10:12
Kjartandaddy Offline
Besatt
Besatt
Gamle sykler ruler. Min 10 år gamle Gary Fisher Aguila har fått en ny sommer og er blitt oppgradert til en smooth stisykkel. Utrolig hva et par nye dekk, stem og styre kan utgjøre. Ser du bor på Oppsal. Da er du jo midt i smørøyet. Hadde en av årets beste turer i går kveld med utg.pkt i Bjartbakken. Her kryr det av crux, røtter, stein og svaberg. Jeg holdt meg kun i området mellom Østmarksetra og Skøyenputten. Vurderer å flytte nærmere Østmarka med kun sykkelmulighetene som begrunnelse! Ser jeg en fyr på en sykkel uten kjennemerker skal jeg stoppe og hilse!

Big wheels keep on turning
Re: solskinnshistorie [Re: Kjartandaddy] #328082 20/09/2006 11:05
R
rogersunshine Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
R
ditto. ser opp for gary fisher aguila.

Re: solskinnshistorie [Re: rogersunshine] #328083 20/09/2006 18:54
HaraldW Offline
Besatt
Besatt
Kona fra 2000 med en Marzocchi Z4 Flylight air-demper "ingen" har hørt om før ("service? Øøøhh.. vi får kikke litt på nettet da"). Men litt upgrades på tralla, og jeg trives også!
Godt å høre flere sykler på budsjett, i samme skog til og med.
Til veien har jeg stadig en 1977-modell DBS Kombi Maxi i deler som pusses så blank det går an, forhåpentligvis klar før snøen faller.

NOTS

Moderator  support