Forresten, noen som har erfaringer med å PUSH'e en RP3?
Øyvind i redaksjonen har gjort det, og er meeeeeget fornøyd.
Jeg har pusha en Fox-demper, men ikke en RP3. Tommy aka Pinwiz, Belsebub, Antikrist eller Jimmy har derimot pusha en RP3. Jeg har "bare" pusha en Vanilla RC. (som forøvrig ble helt syk bra)
Joda,vi har pusha RP3 vi.Eneste sammenligningsgrunnlaget jeg sitter med er en 5th.Air som må sies å være en mykji dårligere demper.
Ja,også to turer på en upusha RP3 i vinter da,men det er ikke akkurat presentabelt.
Push var det ja,det blir vel så bra det er mulig å få en luftdemper,den har en veldig jevn fjærrate,åpner helt utrolig bra på små raske slag som feks.røtter,litt begrensa på store raske slag,kvikk og behagelig på kompresjoner.
Det virker som de har gjort skalaen mellom raskeste og seineste retur kortere uten at dette er et problem for meg.
Hats off,dempern tålte to dager med usmud grisekjøring i Hafjell!
Så er jo spørsmålet om jeg kan anbefale andre å bruke surt tjente penger på en pushing?
Det vet jeg faktisk ikke all den tid jeg ikke har kjørt nok med en konvensjonell RP3 til å ha noe særlig peil på hvordan den oppfører seg på hårete sommerstier.
Det var mine 5 cent,hvis man virkelig vil gå inn i materien og lære noen nye fagtermer,må man nesten spørre Ole & El Øystein.