Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

HAMAR: sykkelbutikk?

HAMAR: sykkelbutikk? #290948 13/05/2006 00:25
ingeplinge Offline OP
Påklikket
OP Offline
Påklikket
Hvilke fins, og hvor er de? Vet at det er en butikk ved torget med giant og slikt, og sport1 på olrud city, men er det flere interessante? Kjellsykkel i brumunddal vet jeg også om..
Skal en tur til hamar i morgen ca midt på dagen (eh i dag mener jeg)..
Noen som leser dette og kan tipse meg om fler, med adresse/beliggenhet? Er jo ganske kjent i byen, bare ikke helt ajour med de siste års butikkutvikling..
inge

Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok
fagreste livet lever den som vet måtelig mye
Re: HAMAR: sykkelbutikk? [Re: ingeplinge] #290949 13/05/2006 07:19
B
BirkebeineRookie Offline
Fersking
Fersking
B
Har selv disse butikkene på min besøksliste:
- Sport1 på Olrud (Tror Kjell Sykkel nå er en del av dette, men er ikke sikker..)Har også egen mekaniker i butikken.
- Intersport i Torggata/gågata
- G-sport i Torggata/gågata (nærmere Østre Torg - rett ved Peppes Pizza)

Det finnes ellers noen mindre filialer rundt på kjøpesenterene (Maxi, CC), men ingen av disse er spesielt store på sykkel.

Husk nok drikke på varme dager. Lokal valuta kan tas ut i bankomater de fleste steder. Lokalbefolkningen snakker engelsk og er hyggelig og imøtekommende.

God tur og lykke til!

Re: HAMAR: sykkelbutikk? [Re: BirkebeineRookie] #290950 13/05/2006 09:25
ingeplinge Offline OP
Påklikket
OP Offline
Påklikket
;-) takk for det, skal være forsiktig, en vet aldri hva disse hamarsboerne kan finne på,.. og engelsk er jeg skeptisk til om de kan, men jeg tar sjansen, siden det er tomt for veldig fristende barnesykkelkandidater i butikkene heromkring. Tar med flust med røkelse og myrra, dette er vel gjeldende valuta på 'andre sida' også?
(Kjellsykkel er intersport så tviler på at de slipper inn i sport1-kjeden, forresten.. Kanskje er det de som har tatt over i gågata? Det har de i gjøvik.)
inge

Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok
fagreste livet lever den som vet måtelig mye
Re: HAMAR: sykkelbutikk? [Re: ingeplinge] #290951 14/05/2006 17:16
kao Offline
Ivrig
Ivrig
Nå ble vel dette litt sent, men kanskje du skal over Mjøsbrua en annen gang også...

Ingen tvil om at Kjell i Brumunddal er den største/beste i området. Hvis du vil holde deg til Hamar er det absolutt verdt å sjekke ut Sykkel og Fritid ved siden av Maxi. Best på Hamar, og de som jobber der sykler selv.

Moderator  support