Jeg selger unna endel ting som jeg har stående i en bøtte for tiden.
Slik:

Som du kanskje ser så befinner det seg der bla. en Kona Stuff ramme av den gode 2004-årgangen. Det er en medium. Ekstremt allsidig ramme. Med kranklager, orginal ukappet setepinne, seteklemme, styrelager samt ekstra girøre hadde jeg tenkt meg 1750kr. Denne kan f.eks. kompletteres med andre deler fra bøtta om ønskelig.
Ramma ser slik ut når den er ute fra bøtta:

I bøtta finnes også dette:

- Shimano mekaniske skivebremser. Brukt. Forbrems trenger nye klosser. Ellers så følger alt som trengs med. Avid hendler. Streite Deore-skiver. En eventuell kjøper må betale 400kr for begge bremsene. Wire og wirestrømpe er kappet slik at det går rett på Stuff-rammen.
- Ritchey Pro stem, 90mm, 5grader og Oversize innfestning. Stemmet er brukt, men heelt strøkent. 200kr
- Specialized "low-rise"-styre og stem. Stemmet et er 105mm langt og har 5grader stigning. Styret er kappet på 62cm og har en deilig oppsving. Selges for 350kr samlet
- Hussefelt krankarmer 165mm. Svært pene som man kan se av bildene. 250kr.
- Problemsolvers shim. 27,2mm til 30mm. Har blitt brukt på min Kona Stuff i noen få måneder. 35kr.
- Klistremerke type terrengsykkel.no. Ikke aktuelt å selge eller gi bort. Det beholder jeg selv.
- Har også ett flunkende nytt og X9-bakgir. Aldri montert. 600kr(ikke avbildet)
- Et par Kenda Karma 26x1,95. Syklet 8km på asfalt. 480gram per dekk. Selges for 150kr stk.
- Kenda Nevegal 2,35. Lett og volumiøst stidekk. Mange hyggelige timer på sti igjen. 100kr.
- Kona dirtjump sete. Brukt, men i svært pent. Mye bedre å lande på dette enn ett Selle Italia SLR om man dette ut av pedalene eller kløner på annen måte. 150kr.
- Deore bremseskiver. 50kr stk.
Alle priser er eks. frakt. Pakkepriser kan ordnes. Ta kontakt på PM, mail(p.gaaso(a)gmail.com) eller telefon(45478880).