Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Store Satan

Store Satan #278822 28/03/2006 17:13
K
Kaffeolainen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
K
Jeg ser at deler av verden atter savner mitt bidrag til at evneveike menneskers herlige skrifter på et sykkelforum evner å gjøre andre evneveike mennesker til våryre sykkelhungrige tusseladder som venter på vårforelskelser og på å ta den ut. Singlespeeden altså. Som bringer meg inn på SS. Waffen SS. Nyere forskning fra Karelen, min kones hjemdistrikt og det stedet som er nærmest å kunne stadfestes som stedet jeg mistet min jomfrudom i kampen mot en diger russisk svartbjørn, har kommet fram til at SS ikke har noe med Waffen å gjøre men med Satan. Ikke store Satan i vest, men store Satan med 18 hull. Store Satan i vest er for øvrig svært interessert i meg etter en lengre historie der mitt bidrag til å redde verden gikk litt over styr nede i Midtøsten. Jeg hadde avtalt med min gamle venn Ariel S at vi sammen skulle befri verden fra den store ondskapen. Ariel sto hardt på at hans navnebror Ariel er den store ondskapen. For de kyndige, godt beleste og godt bedrukne av dere betyr dette den største barvarmeren av alle. En alkoholfri rødvin. Som i all sin grufullhet smaker som min gamle kone Annas utørkede svære rææv. Ariel hadde den bieffekt på min venn Ariel som vi ikke ante kunne skje i et moderne samfunn. Selv om vi har fostret store menn som Sverre Kjeldsberg og Oddvar Stenstrøm har vår samtid enda ikke gitt oss en kur mot alkoholfri rødvin. Min gode venn Ariel sank sammen etter den andre kassen vi forsøkte å tømme. Han fikk rett og slett slag i hodet. Hjernen kokte og rødvin fosset ut av hans blomkålører. Han levde en stund, men den siste tiden gulpet han opp rødvin og rallet. Men et og annet ord kom det ut av han. For oss som fulgte han til det siste er det overraskende å få kjennskap til all hans kunnskap om verden og SS. Som de kloke nå har skjønt – SS er en forkortelse for Satans Sæd. Jeg sier det bare en gang. Merk dere navnet. Satans Sæd. Ja dette er ironi på høyeste nivå kjære venner. Jeg som lever på en diett av hjemmebrent og svovelsyre. Jeg som lager Black Russian ved at jeg krøster en neger fra Moskva, lar han gjære og brenner han i mitt eget brenneri, kjøpt i Værdal en gang rett før krigen? Min venn dør av alkoholfri rødvin. Jeg sier mye og jeg sier ikke mer. Store Satan i vest har et fingerbøl vodka med i saken.

Hvor kommer det fra? Hva er Satans Sæd? Hva har det med 18 hull å gjøre? Jeg sier som min gamle grandonkel Shitolainen: Tørst er den som drikker annenmanns urin. Akkurat som jeg gjorde da jeg deltok i kampene mot Satan fra vest sammen med min kompis Ossa nede i Afghanistan. Hvorfor er store Satan i vest så kritisk til meg? Tror de jeg drepte Ariel? Min gode venn? Nei, mine korstog dreier seg om å kjempe andre kamper. Satans Sæd er vår nye fiende, foren dere mot han og dere skal få leve lenge ute av landet. En gang møtte jeg Arne Haugestad og Arne Treholt på en av mine reiser. Det kan ha vært en gang jeg deltok på en atomkonferanse i Wien. Jeg minnes at Arne Haugestad var ekstremt tørst på alkoholfri rødvin. Treholt var bare tørst og snakket med gamle venner innerst i barens mørkeste krok. Haugestad fortalte at han ble noe ør av denne vinen og lurte rett og slett på om det kunne være noe i den. Jeg smakte og det smakte av det jeg vil karakterisere som gammel sperma. Jeg kjenner lukta godt da min gamle kone Anna var såpass stor de siste årene at jeg måtte vaske henne i gjødselkjelleren ved hjelp av en Zetor og vann med høyt trykk. Nedentil tok vi en gang pr år, og med tre manns hjelp fikk jeg rengjort henne innvendig. Derav mitt kjennskap til lukten av Haugestads alkoholfrie rødvin.

Satans Sæd tar vi ved neste korsveg. Jeg må løpe nå, flyet mitt til et oppvaskmøte for norske skismørere etter OL begynner om to timer og jeg har en viktig rolle å spille der. Vi skal vaske Satans Sæd ut av korridorene i skiforbundet.

K.

Re: Store Satan [Re: Kaffeolainen] #278823 28/03/2006 19:00
Totte Offline
Unionstøysekopp
Unionstøysekopp
Quote:
Ikke store Satan i vest, men store Satan med 18 hull.

Jasså, så Kaffolainen er ikke videre glad i golf?!?

- Dette er en situasjon som jeg er ansvarlig for, og det beklager jeg.
(Byggmester Harald Langemyhr)

Moderator  support