Flotte bilder ja.... Ble litt nyskjerrig på den hjelmen som sitter på hodet til en førnøyd herremann i skiheisen. Noen som vet hvilken hjelm er det? Har lyst på litt mere beskyttelse til sommeren,men er ikke lysten på en tung DH hjelm. Andre forslag?(gjerne avtagbar "kjeve/munn" bøyle)
Christian.
Christian. Bodø Bøddel i eksil.
Re: Siden det begynner å bli mye tullprat på forum
[Re: Hardtrail]
#27440126/03/200619:12
Jepp. Det er Geir_Sint som sitter med fallskjerm på hodet. Fås vistnok kjøpt til samme pris 1000-1200 i Norske sjapper og. Giro hadde en liknende, som kanskje så enda bedre ut, men den finnes dessverre ikke lengre. Parachute er vel eneste alternativet nå om dagen?
Andreas.
[Re: klean]
#27440326/03/200619:48
Met Parachute, ja. Her er undertegnede med en også. Kjøpt hos Kjells Sykkel for 1000 kroner. Ingenting å si på den prisen hvis man sammenligner med de utenlandske nettbutikkene:
Foto: hdr
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#27440431/03/200608:27
Ja! Jeg var i Mandal ifjor sommer og besøkte bestemor. Fantastisk sørlandsperle! Oooo, ja dit blir det flere ganger! Om det kommer regnskyer suser de bare rett over og inn i fjellene og tømmer seg der.
Furulunden med dens mange badeplasser og eldorado av myke barkstier på kryss og tvers.
Alexander
[Re: StigB]
#27440831/03/200615:08
Først unge chals, . nei jeg lar det være, forresten litt dusere kunne du gjort det. Vet ikke hvor godt kjent du er panorama, men dette er tatt i skogen nord og litt øst for Jessheim på andre siden av den nye veien som går rundt. Kjører du fra Hauerseter mot Nordkisa stikker det av en bred sti inn i et gammelt hogstfelt til høyre. Innover i område der finnes det noen aldeles fine og superraske stier.
De fleste er nokså flate men en del er svakt kuperte, Victrg her på forummet viste meg noen av disse i sommer. Til sommeren blir det mer utforsking i samme område. Også rundt gamle ringbanen finnes det en haug med superraske smale stier. De er ikke svært lange men går på kryss og tvers rundt om kring. Siden du er fra Jælom som vi ullsøkningene sier er det bare å henge seg på, vi begynner å bli noen stifrelste i område her oppe så dette lover godt.
På en annen side så kunne jeg tenkt meg å fått guiding på forbindelsen fra Jælom til Hølter der skal det være noen muligheter her jeg skjønt.
Quote:
Har sykkelen blitt Intense eller ser jeg syner?
Nei den er nok ikke det, det er den gode gamle Treken min etter at jeg skiftet ham på den. Vær forsiktig en hvis person her på forumet snakket for tid tilbake om hyllevare og det gjaldt vist Trek også. Så når du nesten forveksler den med Intense er det egentlig litt morsomt, Tja du har pindø rett den ligner jo på Intense den gjør jo det. ( og da tipper jeg denne tråden er tapt)
Jävlar! Åffer ser det ikke sånn ut nå? Høh? Vi kommer jo ikke til å finne godstiformen før langt uti oktober, og da kommer som kjent vinteren krypende.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
[Re: bik3man]
#27441531/03/200623:01