Vurderer å selge min 4 år gamle GeForce Pulsar terrengsykkel (27 gir).
Den er pent velholdt og rammen er tilnærmet strøken som dere kan se på bildene. Kun få merker etter steinsprut under. Størrelsen på ramma er 20”. Jeg er selv ca 178-180 cm høy, og tror den passer til de aller fleste.
Sommeren 2005 oppgraderte jeg den med ny Shimano XT 960 krank, nytt XT kranklager, nytt XT frontgir, nytt Sram kjede og Sram kasset på bakhjul. Alle vaiere ble også skiftet. Oppgraderingen ble utført av et profesjonelt sykkelverksted.
Dette er spesifikasjonene: - Shimano XT 960 krank (beste XT-kranken, ny modell i 2005) - Shimano XT kranklager - Shimano XT frontgir - Shimano XT bakgir - Shimano Deore girsjaltere - Shimano Deore nav på bakhjul - Sram kjede og kasset - Alt av vaiere er nytt fra sommeren 2005 - Rock Shox Judy C dempegaffel (mulighet for montering av skivebrems) - Metall-pedaler
Sykkelen kostet 10 000 kroner da den var ny, og oppgraderingen jeg gjorde i sommer kostet ca 4 000 kroner.
Sykkelen fremstår nesten som ny, kun enkelte merker på undersiden av rammen og på bremsehendler.
Gi bud, selges til høystbydende over 8 000 kroner.
Er det noen spørsmål så bare ta kontakt. Send mail, ring eller send sms til 92237204
Har flere bilder hvis dette er ønskelig, bare spør.
Veil pris på denne sykkelen var 9999, men den ble solgt for 4999.
Orion sykkelen hadde en veil pris på 7999, og ble solgt for 3999. Dette var en litt enklere sykkel en Pulsar, og hadde ikke Rock Shox gaffel (husker ikke helt hva som stod på), og et LX bakgir.
javel, jeg betalte 10 000 for den i alle fall... Virker rart om alle modellene dems selges til halvparten av veil pris syns jeg da.
Er i alle fall en veldig bra sykkel, og man må opp i ganske mange tusen for å få en sykkel med XT bakgir, frontgir og ikke minst den kranken der, så 8 000 kroner + er ikke noe upris syns jeg. For hvis ingen vil kjøpe den til den prisen så beholder jeg den heller selv, har i grunn alt i topp kvalitet bortsett fra at den ikke har skivebremser.
Vil ikke ødelegge salget, men mener man får mye NYTT og bra for pengene på fast-bikes for omtrent samme pris.
For kr. 8.800,- får du dette: No Saint Angel Sete No Saint Freedom Rammehøyde se rammeinfo Setepinne Ritchey Farger ramme grå-sølv / blå-svart Styre Ritchey Demper-Gaffel Rock Shox Duke SL Styrepinne Ritchey Demper-Bak --- Hjulsett Formula Xero XCM 3 Girskifter foran Deore XT Dekk Conti Explorer Girspake Deore XT Bremsespake Deore XT Dual Control Bar Ends Ritchey Kjede HG 93 Kassett Deore XT Girskifter bak Deore XT
Vil ikke ødelegge salget, men mener man får mye NYTT og bra for pengene på fast-bikes for omtrent samme pris.
For kr. 8.800,- får du dette: No Saint Angel Sete No Saint Freedom Rammehøyde se rammeinfo Setepinne Ritchey Farger ramme grå-sølv / blå-svart Styre Ritchey Demper-Gaffel Rock Shox Duke SL Styrepinne Ritchey Demper-Bak --- Hjulsett Formula Xero XCM 3 Girskifter foran Deore XT Dekk Conti Explorer Girspake Deore XT Bremsespake Deore XT Dual Control Bar Ends Ritchey Kjede HG 93 Kassett Deore XT Girskifter bak Deore XT
har ikke truet noen til å kjøpe den jeg...bare lagt den ut for å se om noen er interessert, og hvis ingen er det til den prisen så selger jeg ikke. For skal jeg ha en ny sykkel som har såpass bra drivutstyr, så må man opp i nesten 15 000 kroner for å få XT rund baut.
Dere som ikke vil kjøpe - bare dropp å si det. Er de som VIL kjøpe jeg er interessert i.
15000,- for komplett XT-gruppe var nok mer vanlig før. Fast-bikes kjører såvidt jeg vet med komplett gruppe på sykkelen som er nevnt over til godt under 10000,-.
Eller hva med denne fra evjensport.no:
Egoist Størrelser 17”, 19”, 21” Ramme Colombus Airplane Gaffel Manitu Scareb Super magnesium med lock-out Girhendler Shimano XT (27) Giring Shimano XT Kranksett Shimano XT Bremser Shimano XT HYD Hjul/Nav Shimano XT Farge Blågrå Vekt 11,65 kg Pris 12 900.-
Veldig bra over hele linja. Og kun ett av mange eksempler.
Det er jo en viss forskjell på en ny sykkel med garanti og en brukt, uansett hvor bra holdt den er. Dessuten har den nevnte sykkelen en svært god ramme, XT-skivebremser og super gaffel. Det har ikke din sykkel. Uansett kan jeg sende deg en liste med mye XT-sykler til "din" pris også dersom det er av interesse.
Skal du få mest mulig for sykkelen din tror jeg du bør legge den ut på finn.no når snøen har forsvunnet. Skriv "god birken-sykkel" og sjansene for at noen kjøper til din pris er faktisk veldig god. De som handler der har ikke samme oversikt og nettverk som folk her på forumet. Der går syklene unna for priser over butikkpris rett som det er.
jeg er det... men de så vel hvilket potensiale som lå i sykkelen...så lenge man kan klare seg uten skivebremser eller vil kjøpe dette selv, så var jo alt annet i topp stand.