Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 8 1 2 3 4 5 6 7 8

RIP Terrengsykkelforumet

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Tagelli] #2737374 04/07/2023 18:20
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Sitat: Tagelli
Sitat: hbakken
Tja, innsynsrett og dataportabilitet handler om personopplysninger. Ett innlegg er ikke en personopplysning om deg, så en slik forespørsel vil aldri måtte svare opp med liste over innlegg om det var slik du mente.
Men hva de har registrert av personopplysninger om deg og andre brukere er noe annet.

Det der er en vanlig villfarelse. Som også Fri Flyt har tatt feil av. Om du leser den juridisk definisjon

"1. «personopplysninger» enhver opplysning om en identifisert eller identifiserbar fysisk person («den registrerte»); en identifiserbar fysisk person er en person som direkte eller indirekte kan identifiseres, særlig ved hjelp av en identifikator, f.eks. et navn, et identifikasjonsnummer, lokaliseringsopplysninger, en nettidentifikator eller ett eller flere elementer som er spesifikke for nevnte fysiske persons fysiske, fysiologiske, genetiske, psykiske, økonomiske, kulturelle eller sosiale identitet,"

Lykke til med å avgjøre fra innlegg til innlegg til om innlegget omhandles av denne definisjoner eller ikke. Så joa, Fri Flyt kan godt bare sende meg innlegg som dekkes av denne definisjonen. Men da forbeholder jeg meg retten til å få vite hvordan de har definert andre innlegg utenom denne situasjonen.

Fri Flyt tolker også regelene feil, da f.eks privathetsunntaket ikke gjelder for åpne fora, samt at endringen i lovgivingen i 2022 sier at unntakene kun skal gjelde dersom det er nødvendig for å uføre de journalistiske oppgavene. At Fri Flyt synes det er mye jobb er ikke begrunnelse god nok.

Nå husker jeg ikke helt alle detaljer, men det er vel også noe med strukturert data. Jeg kan ikke forestille meg at innlegg faller innunder dette, ei at hvert innlegg må tolkes for dette, men andre identifikatorer som brukernavn etc gjør det.
Tror du tolker for vidt, men skal ikke være for bastant ICON_SMILE

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737375 04/07/2023 18:56
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
For min del blir nok dette RIP Terrengsykkel og Fri Flyt abo også, det er så utvannet med ting jeg ikke bryr meg om at jeg tenker dette er kroken på døra.

Kjempetrist, dette forumet har vært helt overlegent alt annet hvor man kan få svar på og diskutere alt mellom himmel og jord.
Facebook grupper kan aldri bli det samme.

Synes også det er litt klønete å komme med 14 dagers varsel, men det er kanskje noen litt høyere oppe som gir ordrene nå.

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Anders A-R] #2737376 04/07/2023 19:03
NjuK Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Anders A-R
Sitat: larsb
Her er et gløtt inn i fremtiden. Og den er ikke lystig!
https://www.facebook.com/groups/1717138135186165/permalink/3634706466762646/

LarsB

Herre min hatt. Er det lov å bare dunke samtlige der i hodet med et grytelokk? Værsåsnill?

Besøk sykkelfjas. Enda verre der.

Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737377 04/07/2023 19:04
jag Offline
Ringrev
Ringrev
Jeg frekventerer også fjellforum.no, det ser ut til å hostes av https://invisioncommunity.com/buy
Jeg aner ikke hvilken versjon av abonnement som brukes for Fjellfoum, Rimeligste månedsleie er $ 89 i måneden. Da trengs det ca 75 betalende for å dekke det rimeligste abonnementet

Årsmedlemsskap på siden er 150,-. Det er ikke obligatorisk å betale årsavgift, men det synes jeg det er vært.

Og tro det eller ei, forumsoftwaren er bedre enn softwaren på denne siden, faktisk enda enklere å laste opp bilder og formatere teksten.
Det finnes også mulighet for å importere fra UBBthreads, dersom det lar seg gjøre juridisk.

Men det krever innsats av noen som kan være moderator, prisen er det vel ikke så mye å utsette på. Med mindre det er utgifter som ikke synes i prislisten.

"I never understood wind"
- Donald Trump
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737378 04/07/2023 19:13
stosu Offline
Besatt
Besatt
Dette var synd. Pga. forumet og stiturer med Hedmarksmafiaen rundt 2010 fikk jeg interesse for å sykle sti. Har blitt kjent med masse flotte folk på veien.
Håper virkelig noen har tid og lyst til å opprette et nytt forum.
Selv har min aktivitet frekventert veldig. Noen år har jeg syklet lite, og da har jeg naturligvis vært lite aktiv på forumet- og vice versa.

Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737380 04/07/2023 19:27
ktodnem Offline
Ringrev
Ringrev
Trist. Ble tipset om terrengsykkel.no av treningskamerat like etter oppstarten, satt og koste meg og leste om flisespikkeri på ISDN-linja helt til det kom et spørsmål om flatties, og jeg våget meg utpå og opprettet bruker for å anbefale min favoritt DMR V8.

Høydepunkt var vel sånn ca 15+ år siden, da jeg skulle på jobbtur til Oslo og slang ut et innlegg om noen kunne leie ut en sykkel en ettermiddag, fikk både låne (!) fulldemper, transport og guiding av Altabjørn, var det vel (hei!). Samt flere nye sykkelvenner lokalt også. Vi hadde jo jammen meg pizzabord i Stavanger et år, inspirert av andre slike, og selvsagt annonsert på ts.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737381 04/07/2023 19:45
K
kallesykkel Offline
Fersking
Fersking
K
Trist.. og ufattelig trafisk at så mye solid kvalitetsinnhold vil bli slettet...
Snart står vi bare igjen med svada.... som facebook.. insta.. tiktok og alt mulig annet ræl..

Om friflyt ikke har ressurser til å drifte det lenger så kan de i det minste bare låse det, og fortsatt la det bli søkbart..

Å slette alt innhold og tråder er krise.. og det vil jo bety at mange google-treff (som indirekte kunne gått til friflyt og tilhørende sider) vil bli borte.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737383 04/07/2023 20:05
T
TrondAM Offline
Veteran
Veteran
T
Skikkeleg leit. Det finst ingen alternativ til eit forum som fungerer over tid og gjer det lett å finne igjen ting. Dei fleste alternativ som facebook, discord etc er i for stor grad laga for "ferskt innhold", ikkje innhold akkumulert over litt tid.

Liker NOTS-ideen..

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737385 04/07/2023 20:23
anderfo Offline
Besatt
Besatt
Fryktelig beslutning å legge ned, og minst like ille å slette det som ligger der fra lang tid tilbake. Veldig synd at vi kun står tilbake med fjasekanaler på Facebook.
Jeg ser at jeg i dag abonnerer på 3 forumkategorier og 18x60 forumtråder. Hvordan skal jeg videreføre dette?
Friflyt-abonnementet mitt ryker den dagen forumet slettes; abonnementet mitt er/var kun en støtteordning for forumet.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737386 04/07/2023 20:27
K
kallesykkel Offline
Fersking
Fersking
K
Abonnementet mitt ryker også. Har sendt inn oppsigelse i dag.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737389 04/07/2023 20:38
A
Andreas83 Offline
Ivrig
Ivrig
A
Står det virkelig så dårlig ann med forumet som mange vil ha det til?

Bruker jeg Similarweb så står det at forumet har 515.3K Total Visits forrige måned. En kan kanskje anta at svært mange søk fører til forumet, eller at mange leser uten å være aktive. Til og med de utflyttende milliardærer bruker forumet, 0,45% fra Sveits. Polen med 0,72%. Skal sies at jeg kan ingenting om hva som er bra eller dårlig nettrafikk, eller om Similarweb er kurrant side.

LarsB
Sitat: Oppdiktet Quote
Halla!

Skal til Hafjell med dama og tenke å kjøre noen feite runs. Har en Diamant jeg brukte til birken i 2003, ganske fett demper Marzocchi Bomber 888. Litt Harley style. Ikke skiver, for tungt!

Hvor store drops kan jeg ta? 2meter går vel greit?!! Finnes det ventilhetter med blinkende LED?

Tester de promille i bakken? cheers

sjalabais fmoustache tysker

Takk for innsatsen som moderator og sjefcowboy larsb, du gjorde en meget god jobb.
Dumt du må gå av med førtidspensjon, men forumbransjen er hard.
Håper du får kake.

Redigert av Andreas83; 04/07/2023 20:52. Rediger grunn: larsb

Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737391 04/07/2023 20:43
L
Labbetuss Offline
Entusiast
Entusiast
L
En kan jo gjøre seg egne refleksjoner om hvorfor forumet legges ned.
Forumet var nede i 2 dager pga. tekniske problemer. Gammel forum-programvare som sannsynligvis ikke har vært støttet av utvikler på lenge. Ny og up to date programvare fra den originale utvikler, om den finnes, eller annen ny programvare samt migrering av data vil ha sin kostnad.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: kallesykkel] #2737392 04/07/2023 20:43
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Sitat: kallesykkel

Å slette alt innhold og tråder er krise.. og det vil jo bety at mange google-treff (som indirekte kunne gått til friflyt og tilhørende sider) vil bli borte.

Det er faktisk ett godt poeng.
Spørsmålet er om avgjørelsen om å slette har med opprettholdelse av sikkerhet å gjøre? For at forumet skal være søkbart må det vel også være "oppe", altså driftes. Og da krever det ressurser, som de har besluttet at de ikke skal bruke på forumet dessverre. Oppsigelse av abo er blitt sendt i dag.

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737393 04/07/2023 20:50
olechr Offline
More than words
More than words
Dette er bare første steg på RIP Terrengsykkel. Terrengsykkel har ligget langt bak lenge nå. Overrasker meg sånn sett at de legger ned forumet også og ikke legger det over på discord eller tilsvarende som feks escapecollective.

Når man nå legger ned terrengsykkelforumet er deg bare spikeren i kista for hele greia. Selv kommer jeg ikke til å huske terrengsykkel når jeg ikke skal innom forumet.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Anders A-R] #2737394 04/07/2023 21:08
perbl Offline
More than words
More than words

LarsB

Herre min hatt. Er det lov å bare dunke samtlige der i hodet med et grytelokk? Værsåsnill?

Øyh! Jeg syntes nå jeg ga ganske ok svar, og ikke var altfor ufin mot han som kunne mansplaine urutinerte og muskelsvake meg at terrengsykkeleliten ofte bruker tredelte kranker.

Per B.
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737395 04/07/2023 21:10
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Merkelig. Har ikke helt tro på kostnad-forklaringen. Jeg har brukt forumet mindre selv de seneste årene, spesielt siden også woke tok et stygt tak i dette forumet. Jeg har i all tid brukt mtbr.com. Det er bedre diskusjoner og informasjon der. Mindre konservativt, og mer åpne for ny teknologi og løsninger. Mindre opphengt i meningsløse detaljer. Terrengsykkel har mest vært underholdning.

Folka bak fri flyt og tidligere bladet Terrengsykkel har aldri klart å forstå publikummet. Det var mer enn nok marked for et terrengsykkelblad i Norge, men kvaliteten har ikke vært bra nok. De trenger en drastisk utbytting i redaksjonen (om ikke hele). Arrogante og mangel på selvinnsikt, og fjerning av "vi har skjønt det, og er så kule, mens dere er bare nok hodeløse amatører, som vi gjerne driter ut" burde vært på dagsordenen. I stedet legges produkt etter produkt ned. Det er merkelig at de ikke skjønner at noe er galt.

Lykke til alle sammen, vi sees på stiene.

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737396 04/07/2023 21:32
jaknudsen Offline
Ivrig
Ivrig
Kan bare si meg enig i de fleste andre her. Har vært medlem i 20 år og abonnert på bladet siden begynnelsen. Hadde allerede godkjent betalingen for neste år, fikk heldigvis stoppet den. Veldig synd hvis det rikholdige innholdet ikke kan bevares for ettertiden.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: anderfo] #2737397 04/07/2023 22:25
saladin Offline
Medlem
Medlem
Sitat: anderfo
Fryktelig beslutning å legge ned, og minst like ille å slette det som ligger der fra lang tid tilbake. Veldig synd at vi kun står tilbake med fjasekanaler på Facebook.
Jeg ser at jeg i dag abonnerer på 3 forumkategorier og 18x60 forumtråder. Hvordan skal jeg videreføre dette?
Friflyt-abonnementet mitt ryker den dagen forumet slettes; abonnementet mitt er/var kun en støtteordning for forumet.

+1.
Ikke vært aktiv her selv på en stund, men leser rett som det er. Og IKKE MINST er dette forumet en gullgruve av informasjon tilbake i tid. Om jeg vil vite noe om sykkel (mekking, ruter og turer, kjøpsanbefaling, gamle modeller) pleier jeg ofte google terrengsykkelforumet + spørsmål/tema. Så kommer det opp gode tråder med masse informasjon. Skal alt dette bli borte!?

Jeg abonnerer på friflyt og gjør det mer enn 50 prosent pga støtte til forumet. Jeg har null interesse for klatrereportasjer feks. Hvis beslutningen om å slette hele forumet blir opprettholdt sier jeg opp, helt garantert og banna bein. Ikke et spørsmål en gang. Hvis man deaktiverer forumet men lar det bli stående... Da må jeg tenke litt. Men god sjanse for at abonnementet ryker da også.

to hjul er bedre enn fire
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: hbakken] #2737398 04/07/2023 23:17
Tagelli Offline
Ringrev
Ringrev

Tror du tolker for vidt, men skal ikke være for bastant ICON_SMILE

Det skal ikke jeg være heller. Men det grunnleggende prinsippet at man er identifiserbar av innholdet gjør alle former for pseudoanonymisering ubrukelig. Så retten til å bli slettet er det minste man kan forlange, og siden unntaket for innsyn av journalistiske hensyn har blitt kraftig begrenset etter 2022, tipper jeg Schibsted ikke tør la være å svare på innsynsbegjæringer.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Sepeda] #2737400 05/07/2023 04:36
C
chimpern Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
C
Sitat: Sepeda
Beslutningen om å slette forumet permanent fremstår som det minst gjennomtenkte grepet, noe grunngivelsen i meldingen også avspeiler.

Redaksjonen leser tråden.

Jeg håper at de merker seg både ønsket om og behovet for å bevare forumet som en kunnskapsbase av langvarig nytte for søk, og verdien av forumet som sykkelhistorie.

Det er ingen tungtveiende grunner til å slette forumet permanent, men mange grunner til å la det være tilgjengelig.

Nettopp. Som hver gang jeg kjøper ny sykkel og leter frem all mulig informasjon om den her først. Det er så mye gammelt gull som må bli stående et par år før det eventuelt ikke er relevant lenger.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737401 05/07/2023 05:24
Dan Offline
More than words
More than words
Selv om jeg ikke er særlig aktiv her inne lengre (jeg sykler fortsatt mye, bare så det er sagt) så synes jeg det er trist at et veldig langt kapittel i ens sosiale liv blir stengt. Rent praktisk så er det tragisk at alle gode søkresultater blir borte. Her inne har alle livets spørsmål fått svar de siste 22 årene. Men at det skulle ende en dag, det har man jo vært forberedt på. Vi var vel mange som trodde at Facebook skulle ta over all trafikken og danke ut vanlige nettforum for over 15 år siden, men likevel holdt forumet stand. At det her nå skjer er selvfølgelig helt og holdent elsyklene sin feil…

Så er spørsmålet hva som kan ta over. Det stormer rundt Twitter, Reddit og Facebook, som alle prøver intenst å grave sin egen grav, med økt kommersialisering som gjør at det sosiale i sosiale medier er i ferd med å ryke fullstendig. Selv prøver jeg ut Mastodon, som per dags dato er den største Twitter-utfordreren, og den er god nok til å gi meg min daglige fiks. Å starte en terrengsykkelgruppe der ville ha vært helt innafor, men Discord har vel muligens en lavere terskel for folk. (Jeg skal selv teste den terskelen så fort jeg har trykket «post svar» her. [edit: veldig lav terskel])

Og så har vi altså tolv dager på oss å gå inn i historikken og manuelt kopiere minneverdige tråder fra fortiden. Selv om de mest minneverdige selvfølgelig ble borte i 2005 eller når det var man migrerte til ny server og mistet hele historikken fra oppstarten og de første fire-fem årene. ICON_SMILE

Redigert av Dan; 05/07/2023 05:36.
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737405 05/07/2023 06:56
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Har betalt abo, for har en sterk interesse for nedoverkjøring på ski også. Bruker lite nettløsningen deres. Skal også sies at etter å ha vært ett av de beste skibladene noensinne så har kvaliteten falt mye når det gjelder det også. Feks får jeg mer skiglede av Åka Skidor nå en av Fri Flyt. Virker også som at klatringdelen av redaksjonen "får" mye plass for syntes også det blir litt for mange artikler derfra som jeg skumper. Liker litt klatring selv, men det fokuset på noen klatreartikler gir meg ikke noe. Får vurdere hva jeg gjør ved neste korsvei (betale abo), eller om neste korsvei blir at Fri Flyt også forsvinner. Da kan en spørre seg om hva VG/Scibstedt fikk ut av det og ikke minst Fri Flyt.

Redigert av Oddefa; 05/07/2023 06:56.
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737406 05/07/2023 06:57
Trond Helge Offline
Ivrig
Ivrig
Ingenting varer evig som de sier, men er enig i at forumet får nakkeskudd litt vel raskt. Bruker Discord til mye rart selv, men selv med tråder så er det ikke det samme, det er mer live chat, ikke diskusjonsfora.

Og hvor skal vi i lycramafiaen henge, er tiden for å endeleg bryte ut fra terrengsykkelen og finne vårt eget sted? Selv synes jeg at syklister bør henge sammen, uansett hvilket underlag vi foretrekker (plus gravel er så poppis at skille vaskes ut) .

Uansett hvor veien videre går så har jeg satt stor pris på diskusjonene og lærdommer vi har fått ta del i. Håper noen kan arkivere litt ihvertfall, de gjorde vel det med Nettby..

Edit: Og dette ble da mitt innlegg nr 2000.

Redigert av Trond Helge; 05/07/2023 06:58.

// Too many roads, too little time
Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: perbl] #2737407 05/07/2023 07:03
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: perbl

LarsB

Øyh! Jeg syntes nå jeg ga ganske ok svar, og ikke var altfor ufin mot han som kunne mansplaine urutinerte og muskelsvake meg at terrengsykkeleliten ofte bruker tredelte kranker.

For å ikke nevne hvor en herremann mente at plasseringen på bakdemperen kunne fortelle om sykkelen var dårlig eller bra.

Ride your bike, and be happy!

Team Ibis / Probike

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: hbakken] #2737408 05/07/2023 07:04
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: polkaDOT
Håper Friflyt inviterer på gravøl.

Det er mange gode minner. Alt fra min første Skeikampen utflukt, tror det var i 2006. Tråden om da kona skulle kjøpe sykkel til en av de fra Drammen, var det til hbakken? Osv osv.

Jeg startet nok den tråden for jeg handlet på vegne av kona til tommygutt, en fet Scott DH sykkel.

Burde hatt gravøl ja. Massevis av gratis øl.

Sånn var det. Klarer man å trylle frem den tråden eller?

Hvem tar utfordringen og printer ut hele forumet i bokformat?

Ride your bike, and be happy!

Team Ibis / Probike

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Trond Helge] #2737413 05/07/2023 07:23
Dan Offline
More than words
More than words
Sitat: Trond Helge
Og hvor skal vi i lycramafiaen henge, er tiden for å endeleg bryte ut fra terrengsykkelen og finne vårt eget sted? Selv synes jeg at syklister bør henge sammen, uansett hvilket underlag vi foretrekker (plus gravel er så poppis at skille vaskes ut) .

Ikke bare henge sammen, men det var jo på terrengsykkelforumet at den store landeveibølgen startet* i 2005 eller noe, da noen ymtet frempå at selv asfalt kunne ha noe for seg og halve forumet gikk ut og kjøpte seg sykler med smale dekk for å bevise eller motbevise teorien. ICON_SMILE

(* Selvfølgelig syklet folk landevei før det også, men den gangen var de bare sære streitinger. Takket være at en masse terrengsyklister tok til asfalten så økte interessen merkbart. Hvor stor del av Landevei-bladets abonnenter var terrengsyklister som hadde utvidet sykkelstallen og begynte å følge med på TdF?)

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Dan] #2737415 05/07/2023 07:30
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Dan
Sitat: Trond Helge

Ikke bare henge sammen, men det var jo på terrengsykkelforumet at den store landeveibølgen startet* i 2005 eller noe, da noen ymtet frempå at selv asfalt kunne ha noe for seg og halve forumet gikk ut og kjøpte seg sykler med smale dekk for å bevise eller motbevise teorien. ICON_SMILE

(* Selvfølgelig syklet folk landevei før det også, men den gangen var de bare sære streitinger. Takket være at en masse terrengsyklister tok til asfalten så økte interessen merkbart. Hvor stor del av Landevei-bladets abonnenter var terrengsyklister som hadde utvidet sykkelstallen og begynte å følge med på TdF?)

Enig, helt klart har forumet vært med å spre det gode budskap om landeveissykler, men også i forkant av trender som gravel og ikke minst fatbike. Forumet ble jo aktivt brukt for utvikling av fatbike-syklene (Diamant/Nakamura bl.a). Tror ikke vi hadde fått den (om en kortvarig) boomen uten dette forumet.

Og der får jeg vel også innlegg nr. 7500. Så burde avslutte nå men rekker vel en håndfull innlegg til før strømmen går.

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737416 05/07/2023 07:33
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
[bzzzzzzz]
Heldigvis vet jeg hvor du bor.
Har en tandemsykkel vettu........

[/bzzzzzz]

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737419 05/07/2023 07:56
John_Harald Offline
Ringrev
Ringrev
Trist

Re: RIP Terrengsykkelforumet [Re: Mr.Jacobsen] #2737420 05/07/2023 08:03
Juffe Offline
Besatt
Besatt
Søren, nå ser jeg jo at forumet har en fin kalender slm viser når alle har bursdag. Hva skal vi gjøre nå?

'...once more, and more intensity!'
Side 3 av 8 1 2 3 4 5 6 7 8

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå