Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Stier Fjällbacka/Tanum? Langs sveriges vestkyst

Stier Fjällbacka/Tanum? Langs sveriges vestkyst #2736669 25/06/2023 12:02
C
Cmdanielssen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
C
Halla! Noen som kjenner til stier rundt Fjällbacka/ Tanum kommun?
En stirunde på 10-20km med noen gode nedkjøringer hadde vært fantastisk!
Tar gjerne i mot tips om stier sørover mot Uddevalla og Gøteborg også om det er noen anbefalinger!

Re: Stier Fjällbacka/Tanum? Langs sveriges vestkyst [Re: Cmdanielssen] #2736703 26/06/2023 07:54
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Området ned fra Bovallstrand og ut mot Kungshamn - Smögen er fast besøkt av BOC hver vår - her er det masse gøy. Vi snakker som oftest ikke voldsomme nedkjøringer men det er mye knakendes fin sti, barnålsfest og svaberg om hverandre. Jeg har lagt inn en god del av dette på MTBMap de siste par årene, og du får zoomet inn en del der. (Ellers kan du søke opp sporlogger på Strava.)

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Stier Fjällbacka/Tanum? Langs sveriges vestkyst [Re: Cmdanielssen] #2737013 30/06/2023 06:27
B
Bjørn J. Kvande Offline
Entusiast
Entusiast
B
Hei,

Jeg bodde på campingen i Fjällbacka et par dager og hadde med meg stisykkelen. Det som slo meg var at svenskene ikke ser ut til å ha samme tradisjon som nordmenn når det gjelder å gå tur i skogen. Det var vanskelig å finne stier. Jeg slo på Strava Bike Heatmap i Trailguide og fant en del trivelig å sykle på, men alt i alt var det heller skuffende.

Bjørn Jarle

Moderator  support