Jeg har søkt i gamle Oakley kataloger på nett, og diverse Google søk, men har ikke funnet helt svaret. Jeg mener de er kjøpt i 2013. De er kjøpt fysisk i en norsk sportsbutikk.
Det står Radar på de, men Radar brillene jeg finner på nett fra ca samme år har hull i innfatningen på ørestengene. Det har ikke disse.
Jeg skulle gjerne kjøpt nye øre-stenger-beskyttelse greier (som jeg ikke vet helt hva heter). Og egentlig ny linse (da denne har ytre lag som begynner å sprekke opp)
Mest sannsynlig lønner det seg å kjøpe nye briller. Men så var det det med å prøve å ta vare på den man har osv...
Synes å huske at de eldre Radar Jr. manglet hullet i stengene som "voksen-radar" hadde. Har du kanskje smalt ansikt og har valgt denne varianten en gang i tiden?
Det var nok et tips som ledet meg i riktig retning. Fra katalogen 2013 så ser det ut til å være Radar Edge under "womens sun". Det ser ut til at de kom i hvitt. Jeg har aldri vist om det, tror ikke det ble lagt mye vekt på under handelen heller. Men jeg har et smalt ansikt tror jeg, så kanskje ikke så rart de passer :-)