Hei!
Jeg er totalt nybegynner og kunne trengt litt hjelp. Tenker på å begynne med sykling som trening, og ser etter en grei sykkel som ikke er alt for dyr. Har kikket litt rundt på finn, men er litt usikker på hva jeg skal se etter.
Tenker hovedsaklig å sykle landevei, men har også barn så det hadde vært fint å kunne ut på litt grus når det kreves. Har skjønt at Cross/gravel da er tingen.
Tinger er at jeg ikke ønsker å ut med 10.000 før jeg en gang vet om dette er noe for meg. Ser det ikke er så alt for mange gravel i mitt område på finn, og skal jeg kjøpe fra en forhandler starter de omtrent på 10.000+.
Da kommer spørsmålet mitt: Kom over denne fra Thansen. Dere har sikkert fått spørsmålet om dette merket før, men er det en helt ok begynnersykkel?
https://www.thansen.no/sykkel/sykle...4-gir-57-cm-matt-svart/n14356/pn1156017/Er klar over at man får det man betaler for. Bør jeg eventuelt se etter en på finn som er none år gammel? Bor forøvrig i nærheten av Kristiansand.
Har også kikket på hybrid, men har fått inntrykket at man ikke begir seg ut på langtur med de. Tar gledelig imot tips til andre sykler. På forhånd takk!