Terningenrittet 2023- 04.06
|
Re: Terningenrittet 2023- 04.06
[Re: Oddefa]
10/06/2023 15:34
|
stosu
Besatt
|
Besatt
Nå skal jeg psyke opp Øistein slik at han får fullstendig prestasjonsangst når vi står på startstreken til neste år, og da kan ikke du prate ned Øistein  Da stiller vi i samme klasse igjen også. Men det betinger også at jeg gjør en skikkelig jobb det neste året. Jeg skal nemlig slå Øistein igjen 
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
|
|
|
[Re: stosu]
10/06/2023 19:19
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Nå skal jeg psyke opp Øistein slik at han får fullstendig prestasjonsangst når vi står på startstreken til neste år, og da kan ikke du prate ned Øistein  Da stiller vi i samme klasse igjen også. Men det betinger også at jeg gjør en skikkelig jobb det neste året. Jeg skal nemlig slå Øistein igjen Gleder meg allerede Stian:). Jobbe på så får vi se da vettu;). Nivåforskjellen fra meg og opp til de du nevner er forresten rimelig stor. Slik min hverdag er så har ikke jeg sjans til å komme meg opp dit, både med tanke på tid til trening men kanskje mest med tanke på hvile og restuitusjon. Stort sett er det morran her kl 05.00, da leverer en av de to tvillingene gjerne en bæsjebleie. Går i ett frem til eldstemann på 13 er i seng ca 21.30. Har knapt tid til å sitte på ræva i løpet av en dag, så ofte trenes det med en kropp som skriker etter sofaen. Er nok en stor vei opp til Odd Erik også for min del, men i korte ritt som Terningen er vi kanskje ganske jevne. Jeg hadde en god dag, og tok ham såvidt denne gangen. Hadde vi kjørt ritt på nytt nå kunne det like greit vært motsatt… Men, bikker rittet noen timer til så har jeg ikke sjans på dieselmotoren til OE. Jeg ledet på ham underveis på Offroad Valdres i fjor, før jeg knakk skulderbladet. Hadde ca 10-15 min på ham da..men var jo en god del igjen, og vanskelig å tippe her. Jeg var i bra driv og følte meg bra, men kan godt være jeg hadde fått en smell. OE får sjeldent en smell på slikt. En annen forskjell mellom oss er at OE kan kjøre flere uker med slike lange harde økter uten knapt å bli sliten. Jeg blir ødelagt:). Han er en råtass av en dieselmotor, jeg vet da pokker hva slags motor jeg har:). Men, om noen år håper jeg å kunne få litt mer ro på hjemmebane, og ikke minst mer søvn.. da har jeg trua på at jeg kan løfte meg noen hakk. Holder meg på det jevne nå:).
CK ELVERUM
|
|
|
10/06/2023 20:24
|
Oddefa
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Motoren din er bra nok den Øistein når du ikke starter for hardt heller begynner å henge med hode. Husker jeg måtte drive terapi på deg på Furusjøen for noen år siden. Når du var like negativ etter 15 min måtte jeg bare velge å sykle fra deg he he, eller du vil jeg skulle sykle fra deg for jeg var for positiv he he. Valdres i fjor var jeg nok superforsiktig pga den kneskaden jeg hadde da (og innimelom fortsatt plager meg), så var ikke i rittmodus da, kun tur (som er en fin måte å sykle det rittet på). Men du tråkket jo bra til du tryna og skadet deg, blir revansj på deg i år. Stian, skjønte du ikke får syklet Trysil Knut men prøv å få til par ritt til i sommer. Ta med deg Løtensfolket og familien din på noen ritt.
|
|
|
11/06/2023 08:45
|
stosu
Besatt
|
Besatt
Skal se hva jeg får til. Er gira på å sykle en del ritt, men 6-årsserien i ballspill legger beslag på en del helger, men det ser hvertfall ut til at jeg får med meg søndagen på dalatråkket
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
|
|
|
11/06/2023 09:14
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Motoren din er bra nok den Øistein når du ikke starter for hardt heller begynner å henge med hode. Husker jeg måtte drive terapi på deg på Furusjøen for noen år siden. Når du var like negativ etter 15 min måtte jeg bare velge å sykle fra deg he he, eller du vil jeg skulle sykle fra deg for jeg var for positiv he he. Valdres i fjor var jeg nok superforsiktig pga den kneskaden jeg hadde da (og innimelom fortsatt plager meg), så var ikke i rittmodus da, kun tur (som er en fin måte å sykle det rittet på). Men du tråkket jo bra til du tryna og skadet deg, blir revansj på deg i år. Stian, skjønte du ikke får syklet Trysil Knut men prøv å få til par ritt til i sommer. Ta med deg Løtensfolket og familien din på noen ritt. Joda, er i bra form syns jeg sjøl. Mente mest at jeg tror jeg har nådd potensialet mitt slik livssituasjonen er pr.dags dato. Klarer nok ikke å bli noe spesielt bedre, kun snakk om evnt en god eller dårlig dag. Glemte at du tok hensyn til kneet i fjor, og helt sikkert derfor jeg lå foran deg frem til mitt uhell. Ja, i år blir det knall. Skal henge på Martin som en klegg, noe som passer meg bra. Spesielt da Martin sjeldent åpner hardere enn hva jeg tåler, spesielt under slike type ritt. Håper jeg klarer det for da blir det jo megatrivelig med litt skravling underveis også:). Har trua på det! For min del blir det trolig ingen ritt før i august nå. Da OV 5. aug og Stomperud 19.aug. Så NM 10.sept. Blir nok veldig impulsivt hvis deltakelse på noe annet før det. Ordner meg noen egne "rittøkter". Bla kommer jeg til å sette en dato for treningsritt i Mosjømarka, hvor man sykler på gps spor. Det blir kanon! Håper flere lokale får joinet der:).
CK ELVERUM
|
|
|
11/06/2023 09:16
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Motoren din er bra nok den Øistein når du ikke starter for hardt heller begynner å henge med hode. Husker jeg måtte drive terapi på deg på Furusjøen for noen år siden. Når du var like negativ etter 15 min måtte jeg bare velge å sykle fra deg he he, eller du vil jeg skulle sykle fra deg for jeg var for positiv he he. Valdres i fjor var jeg nok superforsiktig pga den kneskaden jeg hadde da (og innimelom fortsatt plager meg), så var ikke i rittmodus da, kun tur (som er en fin måte å sykle det rittet på). Men du tråkket jo bra til du tryna og skadet deg, blir revansj på deg i år. Stian, skjønte du ikke får syklet Trysil Knut men prøv å få til par ritt til i sommer. Ta med deg Løtensfolket og familien din på noen ritt. Den på Furusjøen som du nevner, det var en tung dag azz. Tror aldri jeg har vært så dau som da. Var sliten etter 20 min, og det er ett hardt ritt som varer i ca 5 timer:). Eneste jeg selv er imponert over er at jeg ikke brøt. Slepte meg i mål:). Det var bare hat når du sykla med meg da, hat!!! Jaggu glad du ikke orka meg over lenger tid:).
CK ELVERUM
|
|
|
|
|