Mye spennende, ass. Klarer IKKE å fokusere på jobb nå...
Jukkepinnehendel fra Hope:
Det sedvanlige Fox-slippet startet jo med et par nye FLoat-dempere for et par dager siden. Det er jo for så vidt gode nyheter, der Float blir en mer bøs demper og får mer olje, mens det blir en ren XC-demper som kan konkurrere mot SIDLuxe i Float SL. Ikke at jeg er så sykt gira på Fox-utstyr i det hele tatt, da. Spennende å se om det blir noe mer nytt derfra i løpet av helgen/uka.
Når vi er inne på Pole og sære ting. Dette er kanskje ikke Sea Otter stoff, men en butikk i Trondheim har begynt å selge et merke som heter Unno. Hva i alle dager?
Når vi er inne på Pole og sære ting. Dette er kanskje ikke Sea Otter stoff, men en butikk i Trondheim har begynt å selge et merke som heter Unno. Hva i alle dager?
Claes Henrik Sykkel i Drøbak er vel den som har holdt på lengst med Unno her på berget. High end sykler, de er griselekre, han har både Mith og Dash i butikken.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Har du aldri hørt om Unno? De har holdt på en stund, og er sykkelmerket til designfirmaet Cero. Det er Cesar Rojo sitt firma, og han har designet sykler for Mondraker, oppheng for Intense og firmaet designer rammer for MotoGP.
Claes Henrik Sykkel i Drøbak er vel den som har holdt på lengst med Unno her på berget. High end sykler, de er griselekre, han har både Mith og Dash i butikken.
Det er såpass sært at det er tøft, det også. Kreativ type som står bak Cesar Rojo, han står vel omtrent bak "lower, longer, slacker" geometri...fra Mondraker-dagene.
De har jo eksistert en stund. Personlig bruker jeg kun sykler med interngir, så det er ikke noe for meg, men her er en flott video om produksjonen deres:
Every man is guilty of all the good he did not do.
Det står en på nattbordet hjemme. Den skal inn i Fox 34 så ser vi om de siste to cm er mer villige til å jobbe da. Jeg må bare få følelsen for gaffelen igjen før jeg modder. Det blir gøøøøy!
Eller egentlig har jeg to, for den første jeg kjøpte ble tilbakekalt på grunn av at filteret kan komme til å slippe ut mikropartikler av karbonstøvet i luftkammeret. Hvis noen tør å prøve kan de overta ganske billig. Den er heller ikke monyert.