Hei!
Jeg prøver å sette sammen en lett sykkel til jentungen i full fart. Ferdige sykler i butikken blir dessverre så pass tunge at jeg frykter hun mister sykkelgleden ved overgang fra sykkelen hun har i dag til neste størrelse...
Jeg har begynt, men så stoppet prosjektet opp - i min grenseløse optimisme og naivitet trode jeg det var lett å finne deler lokalt, noe som viser seg til å rett og slett være feil

Det som jeg trenger er:
1) SRAM bakgir 9-delt. Det meste fungerer her, men medium eller lang cage hadde vært best
2) Riser styre: gjerne minst 20mm rise og gjerne noen grader sweep bak. 31.8 mm diameter på klemmen. Lengde minst 50 cm, men gjerne slik at jeg kan kappe til maks 56-ish cm (dvs. røret sal ikke bli så tykk at jeg ikke får holker og bremser satt på).
3) deler til å kappe ledning på Magura MT2 bremser (olive og "inset" som settes i slangen etter at den ble kappet), evtl. Magura Royal blood også.
Har du noe passende, så setter jeg stor pris på svar eller pm. Enda bedre blir det om du bor i Ålesundsområde, slik at sykkelen kan bli ferdig og påsken kan brukes til noe fornuftig med barnet