Hei. Jeg har et nytt sykkel med sram red elektronisk. Men har forsatt store følelser for min eldre bianchi.
Bianchien bruker jeg stortsett på rulla men det kan tenke med en og en nostalgia tur på den i sommer og tenke derfor å bruke litt penger på den. det har en gammel ultegra nå som begynner å skifte veldig dårlig. litt som skifterene ikke funger lenger "klikker" ikke når heg prøver å gire spesielt opp. har tatt en titt på bikeshop og ser at de har campagnolo chorus 12 del mekanisk til ok pris. Ser for meg at gampa hadde passer bra til bianchi. Men det krever også at jeg kjøper en eller annen hjulsett som passer campa, velger sikker den billigeste for å være ærlig. Men har dere noen tips angående grupper hvor jeg skal gå til innkjøp av den. som jrg sier er hoved sikkelen min en ny cube litening og den har alt jeg kunne ønske meg. Men jeg kan ikke bare latt bianchien bli ubrukelig etter 10 år med flere sykkel løp og utallige mange kose turer og minner ender sikker op veggen som et kunst verk