Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Har ekstra batteri til langtur, men glemt nøkkel!

Har ekstra batteri til langtur, men glemt nøkkel! #2718994 02/09/2022 18:44
T
tseval Online OP
Medlem
OP Online
Medlem
T
Hoi, teit problemstilling her. Kona og jeg skal sykle fra Dombås til Grimsdalshytta i morgen, og hun skal sykle elsykkel. For å være lure lånte vi et ekstra batteri til turen, men vi var ikke lure nok til å ta med sykkelnøkkelen 😩 Nå er vi på hytta og det er litt for langt å kjøre hjemom og hente nøkkel så da er spørsmålet om det finnes noen lure måter å løse dette på? Er dette noe en lokal låsesmed eller sykkelforretning kan fikse hvis man har serienummer på nøkkelen?

Det er lademuligheter underveis, så vi kommer alltids frem, men teit når vi har ekstra batteri 😊

Re: Har ekstra batteri til langtur, men glemt nøkkel! [Re: tseval] #2719042 03/09/2022 22:52
J
johannessen Offline
Avhengig
Avhengig
J
Sikkert smart å si hva slags sykkel det er. Feks min har ikke nøkkel, så det er forskjeller ute og går

Re: Har ekstra batteri til langtur, men glemt nøkkel! [Re: tseval] #2719071 04/09/2022 13:35
T
tseval Online OP
Medlem
OP Online
Medlem
T
Ah, trodde jeg skrev det, men det ser jeg jo at jeg ikke gjorde :-) Det er et Shimano Steps~batteri, men nå er vi uansett ferdige med turen. Lading og kanelbolle på Hjerkinn var en helt framifrå løsning!

Moderator  support