Har endelig fått rotet meg til å sette opp en liste over utmerket utstyr og sykkelklær som jeg enten ikke har fått tatt i bruk, knapt har brukt, eller ikke bruker lenger.
Det er lov å prute, skambud er lov, pakkepris er absolutt lov, det er lov å be om å få noe som gratis bonus, særlig om du er ung, det er lov å be om å få det sendt!
Alt er lov!
Se lenker i grønt til nettsider for mer informasjon.
Regn:Regnjakke Gore C7 Gore-Tex Active i M. Testvinner i
Landevei. Kjøpt brukt på Finn i god stand. Ikke brukt av meg. Jeg har innsett at jeg har for mange regnjakker. Veil. nypris kr. 2.599.
Kr. 450.
Lett vanntett overtrekksjakke
Castelli Sottile Due i L. Lite brukt.
Kr. 150.
Sykkellue
Gore C7 Gore-Tex Cap. Brukt.
Kr. 100.
Skotrekk
Spatzwear Pro 2 i M/L. Toppmodellen testet i
Landevei. Anerkjente trekk i høy kvalitet som kan holde deg både tørr og varm på lengre turer. M/L er anbefalt for sko i 43-45, men jeg vil heller si 42-44. Brukt noen turer. Se mine kommentarer og bilder
her. Noen hakk fra uvøren bruk er solid reparert med neoprenlim. Selges fordi jeg nå har to par Spatz. Veil. nypris kr. 1349.
Kr. 450.
Skotrekk
Gore C3 Gore-Tex i 38-41. Alle anmeldelser sier at disse er store i størrelsen. Fungerer opp til rundt 43, men ble litt knapt over hælen på mine gravelsko i 44. Kjappe overtrekk for kortere turer. Kun prøvd én tur.
Kr. 300.
Skotrekk
Pearl Izumi PRO Barrier WxB i L. Passer for 42-44. Kjappe overtrekk for kortere turer. Kun prøvd én tur.
Kr. 250.
Vinter/kaldt vær:Langermet trøye
Devold Duo Active Merino Man Zip Neck svart i S. Ny og ubrukt i eske. Veil. nypris kr. 849.
Kr. 450.
Kortermet trøye
Brynje Thermal hvit i S. Brukt én gang. Veil. nypris kr. 429.
Kr. 250.
Sykkellue
GripGrab Winter Cycling Cap i belgisk stil i L. Min favoritt-vinterlue. Ville ha en ekstra lue, men kjøpt feil størrelse. Ny og ubrukt. Veil. nypris kr. 399.
Kr. 250.
Sykkeljakke
Vaude Posta IV grønn i S/48. Romslig. Brukt et par sesonger. Ikke så vindtett som omtalen tilsier, men varm og pustende. Litt kjedesmøring flekket av på armen.
Kr. 200.
Vår/sommer/høst:Vannavvisende sykkelbukse/bib
Craft Shield Bib Shorts i M. Brukt noen få ganger på korte turer. Som ny. Veil. nypris kr. 1499.
Kr. 350.
To sykkeltrøyer
Craft Classic Jersey blå i S. Ubrukte.
Kr. 250 for begge to samlet.
Sykkelshorts uten pute/bib
Craft Summit XT i M. Romslig. Ubrukt.
Kr. 250.
Trøye RH+ i L. Usikker på modell. Kjøpt på Oslo Sportslager og brukt med matchende hvit Giant TCR

God stand.
Kr. 150.
Og så beinvarmere, knevarmere og armvarmere fra Diadora i - tror jeg - M. Kanskje L. Kan følge med gratis om du kjøper noe annet. Eller
kr. 150 samlet.
Alle klær for en kar på 180 cm og 70-76 kg, alt etter år og årstid. Sykkeltøy bør sitte stramt!

Send PM om du er interessert - vi blir nok enige!
Om dere er trege, ryker det ut på Finn!