Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Div. Spatz, Gore, Castelli, GripGrab, Devold m.m.

Div. Spatz, Gore, Castelli, GripGrab, Devold m.m. #2718206 28/08/2022 17:29
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Har endelig fått rotet meg til å sette opp en liste over utmerket utstyr og sykkelklær som jeg enten ikke har fått tatt i bruk, knapt har brukt, eller ikke bruker lenger.

Det er lov å prute, skambud er lov, pakkepris er absolutt lov, det er lov å be om å få noe som gratis bonus, særlig om du er ung, det er lov å be om å få det sendt!

Alt er lov!

Se lenker i grønt til nettsider for mer informasjon.

[Linket bilde]

Regn:

Regnjakke Gore C7 Gore-Tex Active i M. Testvinner i Landevei. Kjøpt brukt på Finn i god stand. Ikke brukt av meg. Jeg har innsett at jeg har for mange regnjakker. Veil. nypris kr. 2.599. Kr. 450.

Lett vanntett overtrekksjakke Castelli Sottile Due i L. Lite brukt. Kr. 150.

Sykkellue Gore C7 Gore-Tex Cap. Brukt. Kr. 100.

Skotrekk Spatzwear Pro 2 i M/L. Toppmodellen testet i Landevei. Anerkjente trekk i høy kvalitet som kan holde deg både tørr og varm på lengre turer. M/L er anbefalt for sko i 43-45, men jeg vil heller si 42-44. Brukt noen turer. Se mine kommentarer og bilder her. Noen hakk fra uvøren bruk er solid reparert med neoprenlim. Selges fordi jeg nå har to par Spatz. Veil. nypris kr. 1349. Kr. 450.

Skotrekk Gore C3 Gore-Tex i 38-41. Alle anmeldelser sier at disse er store i størrelsen. Fungerer opp til rundt 43, men ble litt knapt over hælen på mine gravelsko i 44. Kjappe overtrekk for kortere turer. Kun prøvd én tur. Kr. 300.

Skotrekk Pearl Izumi PRO Barrier WxB i L. Passer for 42-44. Kjappe overtrekk for kortere turer. Kun prøvd én tur. Kr. 250.

[Linket bilde]

Vinter/kaldt vær:

Langermet trøye Devold Duo Active Merino Man Zip Neck svart i S. Ny og ubrukt i eske. Veil. nypris kr. 849. Kr. 450.

Kortermet trøye Brynje Thermal hvit i S. Brukt én gang. Veil. nypris kr. 429. Kr. 250.

Sykkellue GripGrab Winter Cycling Cap i belgisk stil i L. Min favoritt-vinterlue. Ville ha en ekstra lue, men kjøpt feil størrelse. Ny og ubrukt. Veil. nypris kr. 399. Kr. 250.

Sykkeljakke Vaude Posta IV grønn i S/48. Romslig. Brukt et par sesonger. Ikke så vindtett som omtalen tilsier, men varm og pustende. Litt kjedesmøring flekket av på armen. Kr. 200.

[Linket bilde]

Vår/sommer/høst:

Vannavvisende sykkelbukse/bib Craft Shield Bib Shorts i M. Brukt noen få ganger på korte turer. Som ny. Veil. nypris kr. 1499. Kr. 350.

To sykkeltrøyer Craft Classic Jersey blå i S. Ubrukte. Kr. 250 for begge to samlet.

Sykkelshorts uten pute/bib Craft Summit XT i M. Romslig. Ubrukt. Kr. 250.

Trøye RH+ i L. Usikker på modell. Kjøpt på Oslo Sportslager og brukt med matchende hvit Giant TCR ICON_SMILE God stand. Kr. 150.

Og så beinvarmere, knevarmere og armvarmere fra Diadora i - tror jeg - M. Kanskje L. Kan følge med gratis om du kjøper noe annet. Eller kr. 150 samlet.

Alle klær for en kar på 180 cm og 70-76 kg, alt etter år og årstid. Sykkeltøy bør sitte stramt! ICON_SMILE

Send PM om du er interessert - vi blir nok enige!

Om dere er trege, ryker det ut på Finn!

Re: Div. Spatz, Gore, Castelli, GripGrab, Devold m.m. [Re: Sepeda] #2718251 29/08/2022 05:41
ktodnem Offline
Ringrev
Ringrev
Jeg kjøper gjerne Castelli Sottile og Spatzwear, sender PM!

Div. Assos, Castelli, RH+, GripGrab, Devold m.m. [Re: Sepeda] #2718440 29/08/2022 19:22
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Mye er solgt, men dette var jo gøy, så jeg høyner med Assos - selvsagt på Andrea Zamboni - og litt mer Castelli og Gore.

[Linket bilde]

Trøye Assos SS Cento hvit i M. Kr. 300.

Trøye Assos SS Uno rød i M. Kr. 300.

Trøye Assos SS Mille svart i M. Kr. 300.

Alle tre for kr. 750.

Assos i behagelig snitt. Alle er brukt på fine sommerdager noen sesonger. Nå har jeg for mye Assos, og disse klassiske barskingene fortjener å være ute på veien, ikke i skapet. God stand med kun helt små bruksmerker.

Høst/vår/lett vinterjakke Castelli Transition i svart i M. Gore Windstopper med lett fôr. Ny og ubrukt. Kr. 450.

Kan selvsagt sende bilde til dem som er interessert!

[Linket bilde]

Blant høst- og vintertøyet har jeg lagt til hansker Gore C5 Gore-Tex Thermo svarte i L. Brukt noen sesonger. God stand. Kr. 200.

Fortsatt til salg av det som ble lagt ut i går:

Langermet innertrøye Devold Duo Active Merino Man Zip Neck svart i S. Ny og ubrukt i eske. Veil. nypris kr. 849. Kr. 450.

Sykkeljakke Vaude Posta IV grønn i S/48. Romslig. Brukt et par sesonger. Ikke så vindtett som omtalen tilsier, men varm og pustende. Litt kjedesmøring flekket av på armen. Kr. 200.

Sykkellue GripGrab Winter Cycling Cap i belgisk stil i L. Min favoritt-vinterlue. Ville ha en ekstra lue, men kjøpt feil størrelse. Ny og ubrukt i innpakning. Veil. nypris kr. 399. Kr. 250.

Skotrekk Gore C3 Gore-Tex i 38-41. Alle anmeldelser sier at disse er store i størrelsen. Fungerer opp til rundt 43, men ble litt knapt over hælen på mine gravelsko i 44. Kjappe overtrekk for kortere turer. Kun prøvd én tur. Kr. 300.

Og så trøye RH+ i L. Usikker på modell, men fin og forseggjort. Kjøpt på Oslo Sportslager og brukt et fåtall turer med matchende hvit Giant TCR ICON_SMILE God stand. Kr. 150.

Alt som ikke er nevnt i dette innlegget, er solgt!

PM om du er interessert! Bud er lov! Pruting er lov! Kvantumsrabatt er lov! Kan sende!

Devold ulltrøye, GripGrab vinterlue, div Gore, RH+ [Re: Sepeda] #2718593 30/08/2022 16:54
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Fortsatt til salg:

[Linket bilde]

Langermet innertrøye Devold Duo Active Merino Man Zip Neck svart i S. Har annen trøye fra Devold i S som sitter fint og stramt på meg på 180 cm og 70+ kg. Ny og ubrukt i eske. Veil. nypris kr. 849. Kr. 450.

Sykkellue GripGrab Winter Windproof Cycling Cap i belgisk stil i L. Min favoritt-vinterlue. Ville ha en ekstra lue, men kjøpt feil størrelse. Ny og ubrukt i innpakning. Veil. nypris kr. 399. Kr. 250.

Hansker Gore C5 Gore-Tex Thermo svarte i L. Vannavvisende og fôret. Brukt noen sesonger. God stand. Kr. 150.

Skotrekk Gore C3 Gore-Tex gule i 38-41. Alle anmeldelser sier at disse er store i størrelsen. Fungerer opp til rundt 43, men ble litt knapt over hælen på mine gravelsko i 44. Kjappe overtrekk for kortere turer. Kun prøvd én tur. Kr. 300.

Trøye RH+ hvit og blå i L. Usikker på modell og årgang, men fin og forseggjort. Kr. 150.

Fortsatt lov å gi bud, prute eller be om kvantumsrabatt.

PM om du er interessert! Kan sende!

Re: Devold ulltrøye, GripGrab vinterlue, div Gore, RH+ [Re: Sepeda] #2718727 31/08/2022 12:55
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Spar meg for å legge ut på Finn!

Velg tre, få den rimeligste gratis!

Ta alle fem, få de to rimeligste gratis!

Det er på sommeren man bør handle for høst og vinter ICON_SMILE

PM!

Re: Devold ulltrøye, GripGrab vinterlue, div. Gore [Re: Sepeda] #2723770 06/11/2022 13:06
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Nå kommer snart kulda.

[Linket bilde]

Ny og ubrukt i eske langermet innertrøye Devold Duo Active Merino Man Zip Neck svart i S. Har annen trøye fra Devold i S som sitter fint og stramt på meg på 180 cm og 70+ kg. Veil. nypris kr. 849. Kr. 450.

Ny og ubrukt i innpakning sykkellue GripGrab Winter Windproof Cycling Cap i belgisk stil i L. Min favoritt-vinterlue. Ville ha en ekstra lue, men kjøpt feil størrelse. Veil. nypris kr. 399. Kr. 250.

Hansker Gore C5 Gore-Tex Thermo svarte i L. Vannavvisende og fôret. Brukt noen sesonger. God stand. Veil. nypris rundt kr. 650. Kr. 100.

Skotrekk Gore C3 Gore-Tex gule i 38-41. Alle anmeldelser sier at disse er store i størrelsen. Fungerer opp til rundt 43, men ble litt knapt over hælen på mine gravelsko i 44. Kjappe overtrekk for kortere turer. Kun prøvd én tur. Veil. nypris rundt kr. 750. Kr. 250.

Fortsatt lov å gi bud, prute eller be om kvantumsrabatt.

PM om du er interessert! Kan sende!

Re: Devold ulltrøye, Gore hansker [Re: Sepeda] #2723881 08/11/2022 08:29
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Da gjenstår ny langermet innertrøye Devold Duo Active Merino Man Zip Neck svart i S og brukte hansker Gore C5 Gore-Tex Thermo svarte i L yes

Re: Devold ulltrøye, Gore hansker [Re: Sepeda] #2724141 11/11/2022 10:56
K
kid Offline
Rollminister
Rollminister
K
PM

Pass dokk for han Snute og han Gryteklut!

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå