Jeg bruker Strava Heatmap for å sjekke aktiviteten på diverse stier.
For en stund siden ( i vinter ) , etter en restart av data'en , ville ikke nettleseren ( Firefox) vise Heatmap mere. Siden var rett og slett blank.
Skiftet så over til Google Chrome , og der fungerte det som det skulle. Restartet data'en flere ganger uten problemer. Etter en par måneder oppdaterte Windows seg , med påfølgende restart. Strava heatmap ble borte vekk.
Prøvde så med Windows Edge , og alt fungerte i flere måneder , før Heatmap plutselig ble borte vekk etter en restart.
Har prøvd med Clear Cache uten at det hjelper. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå ...
Re: Strava Heatmap og nettlesere
[Re: AGT]
#271711318/08/202215:42
Hmm. Jeg har Strava map switcher Chrome plugin, og kan da velge kart også i heatmap. Hos meg er den blank om den står på noen av kartene da jeg åpner nettsiden, men fungerer da når jeg bytter kart. Kanskje prøve å installere den?
#271714118/08/202220:56
"To see Strava’s global heatmap, go to the Global Heatmap site. You do not need a Strava account to see the global heatmap, although you get greater detail with a paid account."
Jeg betaler ikke, men får fortsatt se alle stravaspor i heatmap.
#271715919/08/202205:55
Det Desmo sa. Strava har tydeligvis gjort endringer i hvordan de viser heatmap, også personlige. Det bugger litt om dagen. Jeg kjører Firefox, og det hangler litt, men funker stort sett ok.
#271719519/08/202209:06
Har akkurat slettet cookies i både Firefox og Chrome. Når jeg laster inn Strava Heatmap så vises kartet , men de orange stripene er helt blured ut som vist noen innlegg lengre oppe. Logger inn , og da blir siden helt blank igjen...
Jeg har også konto hos Strava.
Prøvde også via min gamle PC som jeg ikke har brukt på lange tider.Funket ikke der heller.
#271720319/08/202209:42
Det at det er mye dårligere oppløsning, og mange spor mangler, er slik det er når man ikke er logget inn. Også samme som er tilgjengelig i blant annet Trailguide.
Rart det ikke fungerer når du er logget inn.
#271741821/08/202220:13
Du har ikke tilfeldigvis "Privacy badger" eller noe annet plugin (som f.eks. blokkerer cookies) installert i nettleseren din? Prøv i så fall å skru den av og se om det hjelper.
#271746222/08/202209:29
I Firefox har jeg Adblock - Mailnotifier- TabControl-Restart Browser. Etter anbefaling fra espenta også strava map switcher. I Chrome - strava map switcher. Microsoft Edge - ingenting.
Har prøvd å disable disse addons'ene , uten at det hjelper. Som nevnt så funker det i Edge nå.