Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

bra sykkelerksted i m-romsdal eller innlandet?

bra sykkelerksted i m-romsdal eller innlandet? #2716633 15/08/2022 10:49
L
likeråsykle Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
L
Hei! Det har begynt å komme såpass mange ulyder fra sykkelen at jeg tror jeg må påkoste meg en service. Vet ikke helt hva som er galt.. Tror krankdrevet kanskje begynner å si seg ferdig, også kommer det litt lyder som jeg mistenker har en sammenheng med navene.. Men jeg har ikke peiling, og derfor må jeg få sykkelen min lagt inn en plass.

Ønsker jo helst at dette skal skje et sted som har peiling. Kanskje jeg høres litt forfengelig ut nå, men jeg har ikke helt tiltro til den lokale sportssjappa, men holder til i Romsdalen, men kan strekke meg til hele Møre og romsdal eller eventuelt en tur til Innlandet.

Derfor lurer jeg på om noen kjenner til noen eller et spesielt verksted i nevnte område som de vil fremsnakke?

Re: bra sykkelerksted i m-romsdal eller innlandet? [Re: likeråsykle] #2716688 15/08/2022 17:24
bsmell Offline
Entusiast
Entusiast
Reser i Molde er flinke. Der kan du handle randoutstyr til vinteren også.

Bjørn
Re: bra sykkelerksted i m-romsdal eller innlandet? [Re: likeråsykle] #2716702 15/08/2022 18:49
runermm Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Vet ikke hvor langt du vil kjøre, men bedre og hyggeligere sykkelmekaniker enn Jørn Tore / JT Sykkel på Lalm finnes ikke.
Han har sykla Trondheim-Oslo 25 ganger, har et stort delelager og har vært borti alt av sykler. Og har alltid en kaffekopp klar.
https://www.jtsykkel.no/

Hvis du kjører over Slådalen (fjellveien mellom Lesja og Vågå) får du kortere reisetid og flott utsikt mot Dovrefjell og Rondane.
Ta lunsj på Avdemsbue på Lesja f.eks.

Når du først er i Ottadalen er det et utall mulige sykkelturer du kan gjøre også.

Re: bra sykkelerksted i m-romsdal eller innlandet? [Re: likeråsykle] #2716717 15/08/2022 22:13
S
Syklist1 Offline
Besatt
Besatt
S
Vil tro Reser i Molde er det åpenbare valget. Intersport i Kristiansund er faktisk også ganske kapable til å skru sykkel.

Re: bra sykkelerksted i m-romsdal eller innlandet? [Re: runermm] #2717290 19/08/2022 19:19
L
likeråsykle Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
L
Sitat: bsmell
Reser i Molde er flinke. Der kan du handle randoutstyr til vinteren også.

Etter å ha vært i bransjen har jeg nesten nok utstyr til å starte egen randosjappe 😅 Men sykkelen får i hvert fall leveres dit!

Takker for anbefalinger ICON_SMILE

Sitat: runermm
Vet ikke hvor langt du vil kjøre, men bedre og hyggeligere sykkelmekaniker enn Jørn Tore / JT Sykkel på Lalm finnes ikke.
Han har sykla Trondheim-Oslo 25 ganger, har et stort delelager og har vært borti alt av sykler. Og har alltid en kaffekopp klar.
https://www.jtsykkel.no/

Hvis du kjører over Slådalen (fjellveien mellom Lesja og Vågå) får du kortere reisetid og flott utsikt mot Dovrefjell og Rondane.
Ta lunsj på Avdemsbue på Lesja f.eks.

Når du først er i Ottadalen er det et utall mulige sykkelturer du kan gjøre også.

Ikke første gang jeg hører om han, så får bli neste gang! Har mye usyklet i de traktene der.

Redigert av likeråsykle; 19/08/2022 19:20.

Moderator  support, Valentino