Jeg selger min Trek 920 størrelse 54 på grunn av overgang til elsykkel. I 2017 så den sånn ut:
Trek 920, 2017.
Som bildene viser har jeg bygget om sykkelen en god del, men det aller meste er enkelt å reversere.
Originalt styre følger med. Den originale frontbæreren har fått en bulk, men kan fint brukes. Det er også mulighet for å få med
en annen frontbærer uten tillegg i prisen.
Skjermene som sitter på, fungerer nok best til 47 mm dekk, men jeg har også brukt 50 mm dekk under dem. Det går ikke med 50 mm piggdekk. Fram- og baklykt går på batteri, framlykta er oppladbar.
Muligheter for tilpasninger:
- Setet som sitter på nå (se bilder),
vil jeg ikke kvitte meg med. Jeg har noen forskjellige seter og setepinner du kan velge mellom, selvfølgelig uten tillegg i prisen.
- Du får med originalt styre med originale skiftere og bremser (TRP, hydrauliske bremser), i tillegg til det som sitter på. Det er også mulighet for å få med
Surly Moloko Bar for en svært rimelig penge, så sant det ikke er solgt i mellomtida.
- Du kan velge mellom Shimano XT eller HT kombipedaler (uten tillegg i prisen)
- Lås og/eller flaskeholdere kan bli en del av handelen, om du ønsker det.
Jeg sender ikke sykkelen, så den må hentes hos meg på Fetsund. (Da har du også muligheten til å ta stilling til de forskjellige valgmulighetene.)
PRIS: Fra 8000 kroner, litt avhengig av hva slags utstyr du vil ha med.