Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ørepluggtrøbbel - tips?

Ørepluggtrøbbel - tips? #2714557 26/07/2022 08:03
R
rocketscientist Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
R
1. Har hatt Jabra Elite Active 75 en god stund, før jeg mistet høyreproppen, som er den som brukes når jeg sykler. Kjøpte et nytt sett, men har nå problemer med at lyden har en tendens til å bli borte på høyreproppen. Det virker nesten som om det blir så tett at det blir et lite vakuum, som gjør at lyden kutter, for når jeg løsner pluggen litt, så kommer lyden tilbake. Noen som har opplevd liknende og har tips?

2. På grunn av problemene med Jabraen, så gikk jeg til innkjøp av Jaybird Vista 2, som har gjort det bra på tester. Syns ikke lyden er like god i disse, men hovedproblemet er tilkoblingen. Her må jeg ofte slå bluetooth av og på flere ganger for å i hele tatt få lyd, og opplever dem som veldig ustabile når jeg tar proppene ut av øret og inn igjen. Opplever Jabra som mye bedre her, men mulig jeg har vært uheldig med setter jeg har fått?

Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag säkert!
Re: Ørepluggtrøbbel - tips? [Re: rocketscientist] #2714562 26/07/2022 08:30
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Du har lyd i venstre, men mister den i høyre?

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Ørepluggtrøbbel - tips? [Re: rocketscientist] #2714599 26/07/2022 15:11
U
universalis Offline
Ringrev
Ringrev
U
Kjent problem på Jabra active 75 dette med svak lyd/ingen lyd på en av proppene. Her i huset har vi sendt inn og fått nye tre ganger pga dette problemet. Gode propper, topp til rulla, videokonferanse og generelt lyd. Men problemet har gjort at vi har kjøpt nye propper for å ha propper i ventetiden på erstatningspropper fra Jabra.

Div. sportsremedier ...
Re: Ørepluggtrøbbel - tips? [Re: rocketscientist] #2714613 26/07/2022 18:30
Mr Blomst Offline
Ivrig
Ivrig
Velkjent problem på disse ja, noe Elkjøp også bekreftet da jeg reklamerte (to ganger, på to forskjellige sett). Begge gangene jeg reklamerte kunne jeg bare plukke meg nye, sist gang plukket jeg 85t, som har holdt godt.

Didn't anybody tell you how to gracefully disappear in a room?
Re: Ørepluggtrøbbel - tips? [Re: universalis] #2714623 26/07/2022 20:36
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: universalis
Kjent problem på Jabra active 75 dette med svak lyd/ingen lyd på en av proppene. Her i huset har vi sendt inn og fått nye tre ganger pga dette problemet. Gode propper, topp til rulla, videokonferanse og generelt lyd. Men problemet har gjort at vi har kjøpt nye propper for å ha propper i ventetiden på erstatningspropper fra Jabra.

Svak/ingen lyd fikser man ved å stikke noe tynt inn i hullet ved siden av ladekontakten og fjerne evt blokkeringer..

Men det virker ikke som dette er trådstarters problem siden det kommer og går.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll

Moderator  support