Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Koble iPhone til PC skjerm (med kabel)

Koble iPhone til PC skjerm (med kabel) #2713537 13/07/2022 10:34
K
kolli Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
K
Sommerferie og regn, og da planlegges forbedring på treningsrommet til vinteren. Vil finne den beste løsningen for å få koblet opp større skjerm og se på nedlastede treningsvideoer (Sufferfest)

Dette har jeg;
- Treningsrom i kjelleren med meget dårlig WiFi
- PC skjerm med dockingstasjon
- iPhone 12

Finnes det kabel løsning som fungerer for å få sendt godt bilde fra iPhone til PC skjerm? Hvis ikke har jeg fundert på følgende muligheter:

- Kjøp en god rekkeviddeforlenger for WiFi (mesh), og koble opp mobil til skjerm med appleTV eller chromecast
- kjøp av billig PC, der økter lastes ned og kobles til PC skjermen. Men føles overkill å kun ha en PC til dette formålet, samt at jeg er usikker på hvor godt en PC vil fungere for oppkobling mot rulle + trådløse hodetelefoner + pulsbelte
- Kjøpe meg iPad og overtale meg selv om at jeg trenger ikke større skjerm enn dette
- Eller er det andre løsninger her som kan fungerefor å løse mitt ønske om større skjerm?

Re: Koble iPhone til PC skjerm (med kabel) [Re: kolli] #2713541 13/07/2022 11:00
D
dingo Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
D
iPad fungerer godt i hula mi, men sykkelen må stå ganske nært padden. Og så er det litt trangt på skjermen, hastighet og pe overlapper tidvis. Men jeg gikk fra 15toms mac så jeg vet egentlig ikke hvor bra det er med skikkelig oppsett.

Re: Koble iPhone til PC skjerm (med kabel) [Re: kolli] #2713548 13/07/2022 12:20
F
fikse Offline
Avhengig
Avhengig
F
Sitat: kolli
Finnes det kabel løsning som fungerer for å få sendt godt bilde fra iPhone til PC skjerm?

Lightning Digital AV-adapter

Moderator  support