Selv om det er litt deprimerende å allerede begynne å tenke på vinteren så liker jeg å planlegge litt i forveien, og siden jeg i år har kommet litt mer ordentlig i gang med trening tenkte jeg å prøve å holde på formen gjennom de kalde månedene for en gangs skyld.
Problemet er at jeg ikke har plass til noe rulle eller lignende hjemme i nåværende leilighet (annet enn eventuelt i felleskjelleren, og trening mens man puster inn den lufta tror jeg gjør mer skade enn nytte), og jeg synes standard sykkel på treningssenter er noe av det kjedeligste som finnes.
Jeg har prøvd å google og finner ingenting, men er det tilfeldigvis noen her som kjenner til sentre i Oslo som tilbyr for eksempel trening med zwift, enten som eget oppsett eller at man har mulighet til å koble til egen telefon og pulsmåler?
Nærmeste jeg egentlig har funnet er et senter i Trøndelagen som tilsynelatende har litt mer fancy sykler:
https://sprek.treningssenter.no/groupcycle/ men det er et lite stykke å reise flere ganger i uken.