Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Tips til ruter/leie Italia/Garda.

Tips til ruter/leie Italia/Garda. #2711365 20/06/2022 21:49
E
eskval82 Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
E
Hei.

Er det noen som har erfaringer med leie av sykkel og sykling ved Garda område? Har 10 dager fra søndag der nede og vurdere å leie en e-mtb hardtail å kruse rundt med. Er ferie og meldt 30-35 grader, så er bare tenkt som koseturer, derfor valget på el sykkel.

Holder til ved Pozzolengo, så mest praktiske er leie i sør-Garda(Sirmione, Desenzano, Peschiera.

Turer blir fra leilighet i Pozzolengo. Hadde kanskje håpet på en eller to turer, om det er mulig, å komme opp litt i fjellene. Kommer man seg rundt Garda sjøen med el-sykkel på en ladning? (har det ikke kommet en sykkelvei rundt hele sjøen nå?)

Har funnet litt sider om leie, blant annet denne: https://www.gardasouthcycling.com/en/bikes/emtb-front/, men kan ikke se noe informasjon om selve sykkelen?

Alle tips taes mot med takk ICON_SMILE

Re: Tips til ruter/leie Italia/Garda. [Re: eskval82] #2711458 21/06/2022 11:02
hansib Offline
Ivrig
Ivrig
I nord-garda er det mye utleie, shutling og guiding.. Anbefaler å sjekke der også. Den gang jeg var der var Carpentari og Mecki's greie sykkel-steder. Google Tremalzo også. Fin tur med mulighet for shutling opp mange nedoverhøydemetre som ender i riva del garda og gelato!

Re: Tips til ruter/leie Italia/Garda. [Re: hansib] #2711934 25/06/2022 13:46
E
eskval82 Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
E
Sitat: hansib
I nord-garda er det mye utleie, shutling og guiding.. Anbefaler å sjekke der også. Den gang jeg var der var Carpentari og Mecki's greie sykkel-steder. Google Tremalzo også. Fin tur med mulighet for shutling opp mange nedoverhøydemetre som ender i riva del garda og gelato!

Eg ser det er ein del i nord, men da går det masse tid til og fra, så kommer meg hovedsakelig å holde meg i sør. Sykkel er booket. Ser det går en rute ned til Mantova som ser fin ut.

Moderator  support