Noen som vet åssen stiene ved Brandbukampen, Raudhagen og Sølvsberget er ? Er de verdt turen, eller er det andre bedre alternativer i området hvis man skal ta seg turen dit? F.eks traktor enduro sitene ved Enger.
...jeg blir med på ekspedisjon en dag, har sittet og studert kartet selv og det ser jo interessant ut. Kanskje ikke de lengste stiene men svart med glow er saker vi liker
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
...jeg blir med på ekspedisjon en dag, har sittet og studert kartet selv og det ser jo interessant ut. Kanskje ikke de lengste stiene men svart med glow er saker vi liker
Kult! Det hadde vært gøy. Kjørte bil igjennom området i går og Brandukampen så ganske innbydende ut nede fra veien
Skummelt å ha hjelp av kartleser i passasjersetet på sånne turer. Jeg noterte meg en god del spennende sørvest for Minnesund tidligere i år. Litt seig kjøretur opp men gøy med miljøforandring.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Skummelt å ha hjelp av kartleser i passasjersetet på sånne turer. Jeg noterte meg en god del spennende sørvest for Minnesund tidligere i år. Litt seig kjøretur opp men gøy med miljøforandring.
Var en tur på Brandbu tidligere i år og var veldig positivt overrasket. Alle toppene jeg besøkte var populære fotturmål, så legg KOM-forsøkene til utenfor helgen.
Brandbukampen: Parkerte ved Skihytta og syklet sti og grus opp til toppen. I tillegg til stier allerede merket på Mtbmap er det betydelig flere stier der. Østsiden er bratt og byr på mye moro.
Rånåsen og Svartbråtaberget kvalifiserer også til et besøk når man er i området. Til tider ganske spektakulært med god utsikt. Crux og noen dropp øverst, flyt nærmere bunnen.