Flott sykkel! Og så direkte fra Paradis, da!
Ser at den allerede er merket som favoritt av flere på
Finn, så jeg regner med at den går raskt (pun intended!). Særlig om du kan komme i møte med noen psykologiske hundrelapper.
Kastet et blikk på den og forestilte meg et øyeblikk at jeg var på utkikk etter sykkel. Fikk lyst på den.
Men som potensiell kjøper ville jeg ha lurt på:
- Er rammesettet 2014 eller strengt tatt 2013? Lakk og dekaler er lik
Supersix Evo Red 2013. I så tilfelle kan du lenke til all rosen den fikk i test i
Bikeradar. Ikke at Supersix trenger en introduksjon. Og så vidt jeg vet, skiller ikke Evo-modellene seg mellom 2013 og 2014.
- Jeg ville gjerne ha visst hvilke modeller av hjul som kan følge med. Nevnte sykkel kom med Ksyrium Equipe S WTS, men du tilbyr jo lekre Vision og Zipp også. Og gjerne hvilke dekk.
- Alle presenterer syklene sine som toppmodeller med topp utstyr på Finn. I ditt tilfelle ville jeg ha vært mindre generell på at alt utstyret er topp, og heller sagt noen flere ord om gruppesettet, som virkelig gjør at sykkelen skiller seg ut, og vært mer spesifikk på de nevnte hjulsettene.
- Jeg ville tatt meg bryet med å ta bilde av sykkelen med setet du faktisk selger. Og sjekke om du har rett navn på Prologo-modellen.
- Gjerne noen ord om hvor mye sykkelen er brukt - også stand og slitasje for de alternative hjulene - og hvordan vedlikeholdt.
- Som Duff sier, fjerne overfladisk rust og rester.
- Ja, du vil få spørsmål om vekt.
Håper du tilgir mine strøtanker, som ikke er ment som kritikk. Alt kan trygt ignoreres. Denne sykkelen finner en lykkelig ny eier.