Disclaimer: Jeg er ikke ansatt på Værfast og poster kun dette fordi jeg synes de gjør en knallbra jobb med å arrangere og vise frem Gudbrandsdalens kremstier. Dette håper jeg blir fulltegnet i år også!
Påmeldingsfrist kl 1700 i dag!Værfast inviterer for tredje gang til Kick off for stisykkelsesongen i Ringebu! Akkurat som i fjor så blir dette i samarbeid med Sport1 Ringebu.
Dette har vært et fulltegnet og veldig hyggelig arrangement de to første årene og vi satser på akkurat den samme gode stemningen også i år 🙂
Utgangspunkt for arrangementet vil være på Værfast og vi kommer til legge opp til turer på Ulberg i tillegg til turer med shuttle til Trolldalen (og eventuelt lengre opp hvis det er snøfritt og har tørket godt nok).
Informasjon og påmelding finner du
HER(facebook)Vi legger opp til:
- 1 guida tur per dag fredag-søndag
- Egen jentetur på lørdagen
- Shuttle til stier som kan sykles på egen hånd lørdag og søndag
- Demo på lørdag med noe av det råeste som finnes av stisykler (VPG kommer med Rocky Mountain sykler)
- Sosialt
- Grilling og afterbike på Værfast både fredag og lørdag
Detaljert program blir sendt ut til de påmeldte seneste 1 uke før arrangementet, men planen er at vi starter klokken 17.00 på fredagen, shuttler 10.00-16.00 på lørdag og 10.00-15.00 på søndagen. Afterbike 17-22 både fredag og lørdag.
Maks 50 plasser! Det blir kun solgt deltagerpass for hele helgen. Påmelding skjer online og er bindende.
Vi inviterer til en uhøytidelig men hyggelig helg som utelukkende kommer til å dreie seg om stisykling. Arrangementet har fokus på å komme i gang med sesongen og å møte hyggelige sykkelfolk.
Når det er så tidlig på sesongen holder vi oss til de litt mer lavtliggende skogsstiene i Ringebu. Det blir ikke de lange "fjell til dal" turene som vi kanskje er mest kjent for, men det blir shuttle til utvalgte turer fra Værfast og i tillegg sykler vi på sentrumsnære stier som ikke krever shuttle. Det skal ikke stå på at man ikke får syklet nok.
Det vil være begrenset plass i shuttlebussene og det må påregnes noe venting, men bussene kommer til å gå hele dagen lørdag og søndag. I fjor fikk deltagerne absolutt syklet det dem maktet gjennom helgen.
Pris: 890,- per person (inkluderer guida turer, shuttle og tilgang til eventuelle demosykler)
Påmeldingsfrist er forlenget til onsdag 1. juni klokken 17.00 (følg billettlenke i arrangement)
Vi gleder oss - velkommen!