Slenger meg på denne, med sykkel i prisklassen 15k. Om ikke annet lister jeg i alle fall opp noen alternativer som det er mulig å få tak i i år, som kan være til hjelp for andre.
Har fra før Endurace CF SL jeg 2021 jeg digger. Den er helt nydelig komfortabel og har alt jeg ønsker meg.
Nå ønsker jeg meg en racer som primært skal bo i Danmark og luftes 10-20 ganger i året. Først tenkte jeg caad med 105 og skivebremser, men den er ikke min før jeg hoster opp 30 store gærninger. Da er det plutselig mange alternativer og den er uansett over budsjett.
Søker jeg på CAAD finner jeg en rimeligere variant,
CAAD Optimo 2 til omtrent 13k. Tiagra er helt innafor, jeg har pendlet med grx400 i år og det har fungert bra og jeg syns det er lettere å justere perfekt enn siste 105 jeg hadde på en tidligere sykkel.
Hvordan er denne Optimo? Er det en dyr
White RC Pro med kjipere gruppe?
Har også vurdert
Canyon Endurace 7 RB. Sikkert en som passer meg bra, men når jeg først skal ha enda en sykkel hadde det vært gøy med noe annet, med enda mer tilskrudd landeveisgeometri.
Har fulgt med på danske Finn, dba.dk. Der er det mye rart og jeg tar ikke sjansen på at jeg finner en sykkel når sommeren kommer.
Med mindre noen kan fortelle meg at
Scort Addict 20 er tidenes kjøp? Hvis jeg skjønner tallene riktig er min Endurace i Large midt mellom Addict 56 og 58, bare mindre aggressiv.
Jeg setter pris på tips om andre sykler som kan være aktuelle.