Grunnet overgang til fulldemper selger jeg min tidligere bestevenn av en sykkel.
Den er ALLLT for pen til å samle støv i gangen, og ønsker derfor at denne sykkelen får en ny og aktiv syklist.
Jeg har brukt den mest til å bare cruise rundt med, og jeg har tatt godt vare på den
Kranken og girøret er tilnærmet ubrukt.
Jeg kan opplyse om at når denne blir solgt får du med et splitter nytt sett xt bremseklosser i forpakning, nye klosser til hope m4 bremsene(grunnet søl av olje på de gamle)
Det er en PLANET-X JACKFLASH ramme
Utstyrsliste:
Marzocchi z1 2002 gaffel
-hope m4 bakbrems med 180mm rotor
-xt shimano forbrems med 203mm rotor
-forhjul marzocchi 20mm nav på mavic d321 felg
-magura baknav på mavic d321 felg
-shimano lx krank med eksternt kranklager(Funker kanon!)
-oddyssey lite widow pedaler(føles som skoene er limt fast)
-Ballistic stem
-Azonic worldforce 710mm bredt styre
-ODI Ruffian lock holker med lockons.
Dh slanger, og continental diesel 2,5 dekk. Mye mønser igjen.
Sykkelen er satt opp til singlespeed, men om du skulle ønske å sette på gir kan jeg slenge med deore girsjalter, så gjenstår bare kjede, krans,girwaier,girwaierstrømpe. Det vil koste ca.500kr.
Jeg hadde den først satt opp med gir, men skiftet fordi singlespeed var mye smoothere å kjøre med. Det var lettere å hoppe, sykkelen skranlet ikke lengre, og sykkelen ble vesentlig lettere. Dessuten har jeg aldri opplevd at kjede har falt av etter overgang til singlespeed.
Sykkelen kan både ses og prøves i Stavanger. Sykkelen selges over hele landet. Vi deler fraktkostnadene, da blir det billigere for oss begge!
Har massevis av bilder, så oppgi din mail på telefon,mail, eller PM.
Mvh. Øystein Tungland
Tlf. 93265697
Email.
oysteinrolf@gmail.com [bilde]
http://terrengsykkel.no/forum/arena/download.php?Number=53914[/bilde]