Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Hvilket hjulsett til (litt grov) stisykkel

Re: Hvilket hjulsett til (litt grov) stisykkel [Re: Ndreas] #2707374 12/05/2022 12:43
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Revel wheels bruker også Fusion fiber og forhandles av Gira i Asker. De har også god garanti, og felgene blir brukt til andre ting når de returneres.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvilket hjulsett til (litt grov) stisykkel [Re: Esc] #2707376 12/05/2022 13:00
erijon Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Esc
Sitat: erijon
For et år siden så ville jeg sagt at du bare skal kline til og kjøpe deg Reserve selv om det er dyrt da garantien veier fort opp for prisen. Nå er jeg ikke helt sikker lengre. Leverte mitt hjul til LBS for snart 2 mnd siden da jeg oppdaget at det var sprukket. SC Norge har ikke latt høre fra seg siden og jeg går fortsatt og venter på erstatningshjul. Ingen aning om eller når jeg får nytt....

Har du ikke fått svar i det hele tatt?
Er kanskje bedre å registrere det selv på hjemmesiden https://www.reservewheels.com/warranty (hvis du ikke har gjort det)?
For å få nye kulelagre måtte jeg gå på hovedhjemmesiden til Santa Cruz. De var mye mer hjelpsomme.

Dette er andre gangen jeg benytter meg av garantien. Første gangen gikk jeg via LBS og fikk nytt hjul etter 3 dager. Siden den gang har det visstnok skjedd en del i SC Norge, noe som har resultert i merkbart dårligere kundeservice hos forhandlerne. Såpass ille at min LBS har valgt å kutte ut SC som merke og heller satse på andre. Vet ikke hvor mye som stemmer men om det stemmer er det fryktelig synd da SC har jo vært kjent for suveren service i alle år. Men nei, jeg har ikke hørt noe siden hjulet ble levert. Har ikke registrert selv på hjemmesiden da det ikke har vært behov for det tidligere. Men mulig at det er det jeg må gjøre om jeg fortsatt ikke hører noe om en uke eller to.

Jeg har visst begynt å trene igjen...

Er på utkikk etter:
Spinergy hjul
Coda sykkeldeler
Re: Hvilket hjulsett til (litt grov) stisykkel [Re: Skikongen] #2707377 12/05/2022 13:14
N
Ndreas Offline
Ivrig
Ivrig
N
tror ikke du trenger vente helt til 2mnd grensa gitt ICON_LAUGH

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support