Har et sykkelstativ fra Thule (Euroclassic 929), som jeg er meget fornøyd med. Stativet ble kjøpt i 2012 og har fungert problemfritt i snart 11 år. Nå har imidlertid LED-lysene i den ene baklykta sluknet. Jeg har renset og tørket alle kontakter fra bilen og fram til selve baklyset uten at det hjalp. Det er ikke mulig å åpne innmaten i lykta, da dette er limt.
Har søkt litt på nettet etter separate lykter for denne modellen, men finner ingen som har.
Noen som har erfaring med rep av slike LED-lys, eventuelt kjenner til firmaer som kan ta på seg en liten jobb?
Verken BilXtra eller thansen får tak i dessverre, så her blir det nok snakk om å få hjelp til å reparere. Ser at man får kjøpt baklys for modell 921/923/925. De er litt smalere enn mine, men blir kanskje en nødløsning om rep ikke er realistisk.
hvis det kan være noe med loddinga, kan du jo prøve å legge'n i ovnen på XX grader en periode. Vet folk har gjort det med hovedkortet på pc'en eller lignende.
hvis det kan være noe med loddinga, kan du jo prøve å legge'n i ovnen på XX grader en periode. Vet folk har gjort det med hovedkortet på pc'en eller lignende.
Mistenker at det skyldes fukt, ja. Har jo prøvd å tørke, men ikke på denne måten ...
Ikke så lett å se av tegningen hvor selve LEDlyset ligger, men jeg tolket tegningen til at *54 trolig også inneholdt lykta: https://i.ebayimg.com/images/g/J~sAAOxyOlhS1pPl/s-l1600.jpg