Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hvorfor er Lyriken min så dårlig?

Hvorfor er Lyriken min så dårlig? #2703711 07/04/2022 07:46
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Har en Rock Shox Lyrik som startet livet som en 2019 modell, Charger2, RC2, 150mm.

Ved årets service har jeg byttet til charger2.1 samt økt vandringen til 160mm.
(Samtidig har jeg satt på nytt headset med 1,5 grader slakkere vinkel, og et en cm lengre stem.)

Nå føles gaffelen helt forferdelig ut!
Alt for hard på smått. Blir sliten i hendene på en måte jeg ikke har opplevd siden nybegynnertiden.

Kjennes ganske plush og fin ut når jeg står over sykkelen og dytter ned på parkeringsplassen. Men på røtter og stein (typisk rett fram på lave fortauskanter) i fart er det alt for hardt. Gaffelen går fort ned gjennom 2-3 cm før jeg møter motstand. Det rakler noe jævlig.

Har 27,5% ish sag, tre volumspacere og bunner stort sett 1-2 ganger per tur. Tror ikke trykket er for høyt.
Har HSC og LSC helt åpen/av. Vridd mot klokka.

Da jeg mottok den nye charger2.1-demperen syntes jeg den kjentes litt røff ut i vandringen når jeg bare holdt den i hånden og dyttet inn stempelet.
Mye dårligere enn min gamle charger2.
Stempelet kom heller ikke ut noe særlig etter jeg dyttet det inn.
Jeg måtte dra ut stempelet og da "imploderte" blæra (vakum).
Tenkte at det var dårlig bleed fra fabrikken. Så jeg kjørte vanlig bleed-prosedyre før jeg monterte demperenheten i gaffelen.
Kan jeg ha fylt for mye olje? Skjønner ikke hvordan det skulle kunne skje. Når man skrur ut sprøyta med olje så renner jo overflødig bare rett ut...

Noen tips fra demperguruene her inne?

(Beklager også til språkpolitiet for salig blanding av norske og engelske begreper.)

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703714 07/04/2022 07:57
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Har du nedgradert luftjæra til C1 i forbindelse med forlengelsen?


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703723 07/04/2022 09:02
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,872
ØysteinS Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,872
Har C1-fjær på mine to 2016-(?) lyrik 150mm, riktignok med egentunet charger-1, som jeg ikke vil bort fra, så lenge jeg kan,

Helt nydelig oppførsel hos meg.

Kan det ha løsnet noen gummideler inni chargeren? Dvs grufs som tetter HSC-kretsen, tro? Vrient å oppdage for hånd, siden det er noe krevende å få aktivert HSC for hånd.

Hadde pellet charger helt i fra hverandre og gjort rent, om jeg hadde vært ute for sånt, noe.

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703724 07/04/2022 09:03
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Har C1 ja. Men satt inn C1 i fjor i forbindelse med service da, uten at det ble så jævlig som det jeg kjenner nå. Så det er nok ikke det heller. Men har jo det gamle "sealhead" fra i fjor før service, så kanskje jeg kan putte inn den igjen for å bøte på noe av de nyoppståtte problemene.

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703731 07/04/2022 09:42
Registrert: May 2008
Innlegg: 99
L
lokila Offline
Medlem
Offline
Medlem
L
Registrert: May 2008
Innlegg: 99
Drister meg til å foreslå at følelsen kan være litt ekstra dritt nå tidlig i sesongen pga manglende sykling på sti i vinter? At det tar noen turer å bli vant med belastningen i armer etter vinterens rullesykling. Slik er det i alle fall ofte for meg. Merka det spesiet godt i fjor da første tur var en shuttledag på Nesbyen. Hadde noe av samme følelse på årets første stitur også, men så går det plutselig over.

Bare et forslag fra siden der altså.

Redigert av lokila; 07/04/2022 09:42. Rediger grunn: leif
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703736 07/04/2022 10:44
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
RazeFaze Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
Jeg mener jo at 27% er altfor mye sag. Såpass mye at du jobber i feil del av vandringa/demperenheten... det er jo i midstroke ved sag-punkt.
Noe rundt 20 er jo det som er normalt på disse gaflene, uten at man har modifisert dem.

Eller?

Jeg har kjørt 18-20% på Pike tidligere og nå på Zeb(før en modifisering av negativfjæra).


--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703737 07/04/2022 10:57
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,557
Rednaskela Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,557
Pelle av topcap på luftsiden, for å sjekke at demperenheten kjennes grei gjennom hele vandringa, upåvirket av luftfjæra?

Hvor høyt/lavt trykk kjører du? Jeg tipper vi veier omtrent det samme. Har aldri hatt behov for tokens i min Lyrik - og kjører omtrent samme sag som deg.


Medlem av NOTS
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703761 07/04/2022 13:46
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,872
ØysteinS Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,872
I mine to Lyriker, på 150mm er det to tokens. Jo mindre vandring, jo mindre luftkammer trengs, dvs flere tokens. Ellers blir det (for) liten oppramping.

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Rednaskela] #2703782 07/04/2022 18:07
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Sitat: Rednaskela

Hvor høyt/lavt trykk kjører du? Jeg tipper vi veier omtrent det samme. Har aldri hatt behov for tokens i min Lyrik - og kjører omtrent samme sag som deg.


Kjører rett over 80psi. Veier ca 90kg så det er faktisk litt lite luft basert på manualen. Derfor har jeg 3tokens for å ikke bunne hele tiden.

Må vel bare demontere alt og prøve igjen ICON_BLUSH

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703795 07/04/2022 19:57
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Færre pucker og mer luft! Jeg brukte 80 psi og veide 73kg netto med C2.0.


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703797 07/04/2022 20:10
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Men blir den ikke enda hardere i toppen da?

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703836 08/04/2022 07:22
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Sitat: Flo
Men blir den ikke enda hardere i toppen da?

Ikke nødvendigvis. Rockshox er litt merkelige der med balansen mellom LSC og HSC. Charger 2 var underdempet hele veien, så alle kompenserte med mer trykk.

Adenladen kjøpte forresten Push HC97 av meg til sin Charger 2.1, og han er dritfornøyd.


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: baronKanon] #2703851 08/04/2022 08:00
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
RazeFaze Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
Sitat: baronKanon
Sitat: Flo
Men blir den ikke enda hardere i toppen da?

Ikke nødvendigvis. Rockshox er litt merkelige der med balansen mellom LSC og HSC. Charger 2 var underdempet hele veien, så alle kompenserte med mer trykk.

Adenladen kjøpte forresten Push HC97 av meg til sin Charger 2.1, og han er dritfornøyd.


https://www.everflow.it/category/tank

Kan anbefale denne også, kjører den på Zeb.
Lager mye større negativkammer, og man slipper like mange tokens fordi den ramper fint opp pga mer luft, og den blir mye smudere i starten av vandringa.

Blir dog høyere trykk i pos kammer, jeg måtte 10-12psi opp på Zeb.


--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: baronKanon] #2703853 08/04/2022 08:03
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
RazeFaze Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
Sitat: baronKanon
Sitat: Flo
Men blir den ikke enda hardere i toppen da?

Ikke nødvendigvis. Rockshox er litt merkelige der med balansen mellom LSC og HSC. Charger 2 var underdempet hele veien, så alle kompenserte med mer trykk.

Adenladen kjøpte forresten Push HC97 av meg til sin Charger 2.1, og han er dritfornøyd.


Er ikke det litt greia at man med for mye sag "treffer" en annen del av compression-dempinga?

Jeg er ganske overbevis om at TS har for mye sagg, 27% er altfor mye i min bok... uten noen seriøse upgrades ala Tank som anbefaler 23-25%, noe som er typisk 3-5% mer sag enn "alle" kjører på Lyrik/Zeb etc.

Og det er ikke uvanlig at RS, og andre, blir kjipe/harde ved å kjøre for mye sagg.
Ikke minst, det er helt gratis å teste, bare med å endre psi :-D

Redigert av RazeFaze; 08/04/2022 08:03.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: RazeFaze] #2703856 08/04/2022 08:35
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Sitat: RazeFaze

Er ikke det litt greia at man med for mye sag "treffer" en annen del av compression-dempinga?

Jeg er ganske overbevis om at TS har for mye sagg, 27% er altfor mye i min bok... uten noen seriøse upgrades ala Tank som anbefaler 23-25%, noe som er typisk 3-5% mer sag enn "alle" kjører på Lyrik/Zeb etc.

Og det er ikke uvanlig at RS, og andre, blir kjipe/harde ved å kjøre for mye sagg.
Ikke minst, det er helt gratis å teste, bare med å endre psi :-D

Nei. Det er ikke posisjonsfølsom demping, kun hastighetsfølsom.

Men hvis man er forbi den flate delen av fjæra og begynner å nærme seg den progressive delen, så vil det føles hardere, fordi hjulet beveger seg mindre med samme kraft enn når man er høyere i vandringa, der fjærkurven er flatere, og dermed lar man gaffelen bevege seg mer med samme kraft. Så må du justere volumspacere slik at du er fornøyd med bånneegenskapene

Redigert av baronKanon; 08/04/2022 08:38.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2703862 08/04/2022 09:13
Registrert: Feb 2019
Innlegg: 1,826
N
Ndreas Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
N
Registrert: Feb 2019
Innlegg: 1,826
Litt (veldig) på siden, men hva tror dere om muligheten for å fikse buttercups til en fox 36/38? De har jo en smultring-durt neddi der allerede, så å lage en som er litt bedre burde vel i teorien være lett mulig, eller?

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Ndreas] #2703876 08/04/2022 11:27
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Sitat: Ndreas
Litt (veldig) på siden, men hva tror dere om muligheten for å fikse buttercups til en fox 36/38? De har jo en smultring-durt neddi der allerede, så å lage en som er litt bedre burde vel i teorien være lett mulig, eller?

Nei, det vil ikke funke
Buttercups isolerer ytterbeina fra selve stempelstaget, ellers vil du få problemer med at bolter/muttere skrur seg løs pga fleks. Buttercups-komponenter har en u-rund form på ytterbeina og komponenten inni slik at man skal kune dra til uten å rive istykker elastomerputen. Ergo: dette må det designes for!


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: baronKanon] #2703878 08/04/2022 11:30
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
RazeFaze Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 17,682
Sitat: baronKanon
Sitat: RazeFaze

Er ikke det litt greia at man med for mye sag "treffer" en annen del av compression-dempinga?

Jeg er ganske overbevis om at TS har for mye sagg, 27% er altfor mye i min bok... uten noen seriøse upgrades ala Tank som anbefaler 23-25%, noe som er typisk 3-5% mer sag enn "alle" kjører på Lyrik/Zeb etc.

Og det er ikke uvanlig at RS, og andre, blir kjipe/harde ved å kjøre for mye sagg.
Ikke minst, det er helt gratis å teste, bare med å endre psi :-D

Nei. Det er ikke posisjonsfølsom demping, kun hastighetsfølsom.

Men hvis man er forbi den flate delen av fjæra og begynner å nærme seg den progressive delen, så vil det føles hardere, fordi hjulet beveger seg mindre med samme kraft enn når man er høyere i vandringa, der fjærkurven er flatere, og dermed lar man gaffelen bevege seg mer med samme kraft. Så må du justere volumspacere slik at du er fornøyd med bånneegenskapene


Men du synes 27% er greit sag?


--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: RazeFaze] #2703886 08/04/2022 12:36
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Sitat: RazeFaze
Sitat: baronKanon
Sitat: RazeFaze

Er ikke det litt greia at man med for mye sag "treffer" en annen del av compression-dempinga?

Jeg er ganske overbevis om at TS har for mye sagg, 27% er altfor mye i min bok... uten noen seriøse upgrades ala Tank som anbefaler 23-25%, noe som er typisk 3-5% mer sag enn "alle" kjører på Lyrik/Zeb etc.

Og det er ikke uvanlig at RS, og andre, blir kjipe/harde ved å kjøre for mye sagg.
Ikke minst, det er helt gratis å teste, bare med å endre psi :-D

Nei. Det er ikke posisjonsfølsom demping, kun hastighetsfølsom.

Men hvis man er forbi den flate delen av fjæra og begynner å nærme seg den progressive delen, så vil det føles hardere, fordi hjulet beveger seg mindre med samme kraft enn når man er høyere i vandringa, der fjærkurven er flatere, og dermed lar man gaffelen bevege seg mer med samme kraft. Så må du justere volumspacere slik at du er fornøyd med bånneegenskapene


Men du synes 27% er greit sag?

På stock Rockshox er det nok litt mye, men på mer dempede gafler/lineære fjærer passe

Redigert av baronKanon; 08/04/2022 12:37.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: baronKanon] #2703887 08/04/2022 12:55
Registrert: Feb 2019
Innlegg: 1,826
N
Ndreas Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
N
Registrert: Feb 2019
Innlegg: 1,826
Sitat: baronKanon
Sitat: Ndreas
Litt (veldig) på siden, men hva tror dere om muligheten for å fikse buttercups til en fox 36/38? De har jo en smultring-durt neddi der allerede, så å lage en som er litt bedre burde vel i teorien være lett mulig, eller?

Nei, det vil ikke funke
Buttercups isolerer ytterbeina fra selve stempelstaget, ellers vil du få problemer med at bolter/muttere skrur seg løs pga fleks. Buttercups-komponenter har en u-rund form på ytterbeina og komponenten inni slik at man skal kune dra til uten å rive istykker elastomerputen. Ergo: dette må det designes for!


det skal ikke være for enkelt nei.
Det får bli på neste sykkel evt

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: baronKanon] #2704349 14/04/2022 19:20
Registrert: Jul 2005
Innlegg: 3,563
Arnebv Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jul 2005
Innlegg: 3,563
Sitat: baronKanon
Har du nedgradert luftjæra til C1 i forbindelse med forlengelsen?


Er C1 nedgradering? Blir jo solgt som oppgradering, eller?

Edit:
Eg tenker altså på den derre seal head-greia. Mulig de snakkar om noko anna... (Har ikkje master i dempe-runkepelle)..

Redigert av Arnebv; 14/04/2022 19:59.

Fly like a buffalo, sting like a flea
Facebook:Stisykling på Stord
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2705411 24/04/2022 20:45
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Har vel i grunn kanskje løst problemet nå, uten at jeg helt kan skjønne at gaffelen føltes slik basert på hva problemet trolig var…

Da jeg satte på gaffelbeina etter service dyttet jeg de helt i bunn før jeg satte i boltene, strammet til og fylte luft. Da har det altså blitt formidabelt vakuum i beina når gaffelen har strekt seg ut. Synes ikke det passer helt med problemene jeg opplevde. Men en liten strips ned bak pakningene for å utgjevne trykket gjorde altså susen. Har tatt ut alle tokens og kjører nå rundt 100psi. Føles utrolig mye bedre.

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2705420 25/04/2022 05:36
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Hehehhe. Det skal monteres omvendt, fullt utstrekt.


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2705424 25/04/2022 06:06
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Ja det var litt brainfart under montering. I og med at jeg byttet vandring ville jeg bare være sikker på at den fortsatt gikk i bunn/ville sjekke hele vandringen… Men i alle fall en erfaring rikere. Kommer antakelig til å kjøre stripstrikset etter hver service framover. Noe luft blir sikkert fanget i ytterbeina uansett hvor forsiktig jeg prøver å være ICON_SMILE

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2705427 25/04/2022 06:44
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Sitat: Flo
Ja det var litt brainfart under montering. I og med at jeg byttet vandring ville jeg bare være sikker på at den fortsatt gikk i bunn/ville sjekke hele vandringen… Men i alle fall en erfaring rikere. Kommer antakelig til å kjøre stripstrikset etter hver service framover. Noe luft blir sikkert fanget i ytterbeina uansett hvor forsiktig jeg prøver å være ICON_SMILE

Det anbefales ikke å gjøre stripstrikset, men å pumpe opp luftkammeret før du monterer (det stænd i bokji). Mer info om hvordan man kan tune med dette kammeret her:
https://mailchi.mp/0154723934e1/its-forkin-friday-291205
Sitat: Vorsprung Suspension
And no, don't stick a ziptie down through your wiper seals to "release air", all you'll do is allow atmospheric pressure back IN to your lowers, and probably also damage your seals in the process. In fact, just don't ever stick zipties through your seals please!

Redigert av baronKanon; 25/04/2022 06:45. Rediger grunn: quote of the day

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: baronKanon] #2705443 25/04/2022 07:48
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Så det jeg kaller brainfart kaller dem altså "Secret air camber hack". Fint skal det være.

Quote
3. Loosen your footbolt/footnut on the air spring side and tap the air loose from the lowers as though you're going to remove the lowers to service the fork, so that the air inside the lowers is not sealed off from the outside atmosphere.
4. Compress the fork 50-100%** of the way through its travel and hold it there
5. Depress the air spring shaft somewhat to ensure that it hasn't been pushed back into a position where it seals with the lowers
6. With the fork still held compressed, do the footnut/footbolt back up to seal the lowers off again.


Var akkurat dette jeg gjorde. Bare at jeg gjorde det utilsiktet.

Kan mildt sagt ikke anbefales å kjøre 100% vakuum i alle fall. Kanskje greit om man er lett og sliter med å utnytte full vandring som dem poengterer. Ikke helt greia om man er 90kg+

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: baronKanon] #2705445 25/04/2022 07:54
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2012
Innlegg: 1,124
Sitat: baronKanon
Sitat: Flo

[quote=Vorsprung Suspension]And no, don't stick a ziptie down through your wiper seals to "release air", all you'll do is allow atmospheric pressure back IN to your lowers, and probably also damage your seals in the process. In fact, just don't ever stick zipties through your seals please!


Men jeg vil jo ha atmosfærisk trykk INN i gaffelen.
tar nok sjansen med ziptie framover. ICON_SMILE

Re: Hvorfor er Lyriken min så dårlig? [Re: Flo] #2705448 25/04/2022 08:05
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
Sitat: Flo

Kan mildt sagt ikke anbefales å kjøre 100% vakuum i alle fall. Kanskje greit om man er lett og sliter med å utnytte full vandring som dem poengterer. Ikke helt greia om man er 90kg+

Jepp.


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå