Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

MAAP Aether Pro Air Jersey Pine M

MAAP Aether Pro Air Jersey Pine M #2702763 28/03/2022 11:21
ventle Online OP
Besatt
OP Online
Besatt
Lyst til å se stilig ut på landeveissykkelen, uten Rapha-logoer over hele overkroppen?
Lyst på en trøye i høy kvalitet, med god lufting og lav vekt, designet i Australia, sydd i Italia?

Det hadde jeg også, men jeg var usikker på størrelsen, så jeg bestilte én i large, og én i medium av den ufattelig sexy MAAP Aether Pro Air jersey'en i fargen Pine Green. Det viste seg at jeg måtte ha large, selv om jeg normalt bruker medium i andre trøyer, så den i medium størrelse har kun blitt prøvd på og siden ligget ny og ubrukt i skapet.

[Linket bilde]

[Linket bilde]

Jeg liker denne trøya veldig godt, og har brukt den (den i large altså, ikke den i medium som selges) på flere tusen kilometer, fra Grefsenkollen og Svartskog til Helgelandskysten og Stelvio- og Gaviapasset i alpene. Den er myk og komfortabel samtidig som den sitter tett på kroppen, den er lett og puster godt. Og det er ingen andre plagg, hverken til trenings- eller hverdagsbruk som får meg til å føle meg stiligere på bilder ICON_LAUGH

Som sagt helt ubrukt, kun prøvd på, kommer i originalinnpakningen.

Kostet drøye 1100 kroner på salg da jeg kjøpte den. Jeg vil ha 700 kroner. Befinner seg i Oslo, kan sendes for kjøpers regning ved forskuddsbetaling (70 kroner med sporing).

Vedlegg
Screenshot 2022-03-28 at 11.28.13.png (694.38 KB, 494 nedlastinger)

mvh Helge
Re: MAAP Aether Pro Air Jersey Pine M [Re: ventle] #2703039 30/03/2022 20:12
ventle Online OP
Besatt
OP Online
Besatt
Solgt!

mvh Helge

Moderator  support