|
|
|
Test toppturski
|
Test toppturski
01/02/2022 11:21
|
Eivel
OP
Entusiast
|
OP
Entusiast
Jeg skummet igjennom testen av toppturski på friflyt.no og stusset litt over at det var særdeles mange testvinnere. Etter en kjapp opptelling ser jeg at hele 6 av 8 testede ski har fått betegnelsen "Testvinner" Hva er da vitsen med denne betegnelsen? Skulle man kanskje heller ha kalt de to gjenværende parene for testtaper.. https://www.friflyt.no/skitest/toppturskiGenerelt synes jeg at skitestene til Friflyt har tapt seg en del, eller eventuelt så har de alltid vært slik men jeg har fått øynene opp for andre aktører med mer utfyllende tester.
|
|
|
Re: Test toppturski
[Re: Eivel]
01/02/2022 11:24
|
erling
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Jeg skummet igjennom testen av toppturski på friflyt.no og stusset litt over at det var særdeles mange testvinnere. Etter en kjapp opptelling ser jeg at hele 6 av 8 testede ski har fått betegnelsen "Testvinner" Hva er da vitsen med denne betegnelsen? Skulle man kanskje heller ha kalt de to gjenværende parene for testtaper.. https://www.friflyt.no/skitest/toppturskiGenerelt synes jeg at skitestene til Friflyt har tapt seg en del, eller eventuelt så har de alltid vært slik men jeg har fått øynene opp for andre aktører med mer utfyllende tester. Kjøpte en testvinner for et par år siden. Verste skia jeg noen gang har kjørt på. Min anbefaling er å teste selv. Vi har alle forskjellige preferanser, behov, teknikk osv. Og husk at testerne i Friflyt er veldig dyktige skikjørere.
|
|
|
[Re: erling]
01/02/2022 11:28
|
Eivel
OP
Entusiast
|
OP
Entusiast
Kjøpte en testvinner for et par år siden. Verste skia jeg noen gang har kjørt på. Min anbefaling er å teste selv. Vi har alle forskjellige preferanser, behov, teknikk osv. Og husk at testerne i Friflyt er veldig dyktige skikjørere.
Der holder jeg med deg, allikevel liker jeg å lese gode skitester.
|
|
|
01/02/2022 11:35
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
Jeg tror det du linker til er en oppsamling av tidligere testvinnere fra flere tester... ikke en egen test.
-------------------- Happy Trails! Jørgen
|
|
|
01/02/2022 11:37
|
Andersholtet
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Hei Eivel. Takk for tilbakemelding. Men du har nok misforstått skitesten noe, og vi bør nok kanskje formulere noen setninger om det. Skiene du ser synlig på selve testen er de skiene vi har trukket frem og anbefaler. Dette er ski fra helt nye i år til de som er maks et par år gamle (men som fortsatt er på markedet). Nedenfor der finner du alle ski vi har testet. Derfor kan det nok gi et litt kunstig bilde av at vi har mange testvinnere, men det er altså i realiteten ca. 40 ski i den testen, i tillegg til ca. 200 toppturski totalt i databasen. Håper dette hjelper - og kult at du leser testen  Mvh, Anders Holtet Nyhetsredaktør Fri Flyt
|
|
|
[Re: Andersholtet]
01/02/2022 11:50
|
Eivel
OP
Entusiast
|
OP
Entusiast
Hei Eivel. Takk for tilbakemelding. Men du har nok misforstått skitesten noe, og vi bør nok kanskje formulere noen setninger om det. Skiene du ser synlig på selve testen er de skiene vi har trukket frem og anbefaler. Dette er ski fra helt nye i år til de som er maks et par år gamle (men som fortsatt er på markedet). Nedenfor der finner du alle ski vi har testet. Derfor kan det nok gi et litt kunstig bilde av at vi har mange testvinnere, men det er altså i realiteten ca. 40 ski i den testen, i tillegg til ca. 200 toppturski totalt i databasen. Håper dette hjelper - og kult at du leser testen  Mvh, Anders Holtet Nyhetsredaktør Fri Flyt Den får jeg ta på skumlesningskappa, trekker tilbake påstand om testvinnerinflasjon  Mulig dette kunne fremgått tydeligere, mulig jeg burde lest nøyere.
|
|
|
|
|
|
|