Kjøpt rett før sommeren 21, kjøpt fra Canyon sin outlet butikk. Var kjørt ca 300km da jeg mottok den.
Hadde en ørliten sprekk i ramma(har skjedd før jeg fikk den) og derfor nå inne til rammebytte hos canyon i Moss.
Siden det har tatt en liten evighet å få tak i ny ramme(covid forsinkelser), ble jeg utålmodig å kjøpte en annen sykkel. Sykkeln er knapt brukt av meg, mellom 5 og 10 turer. Den vil nå altså ha flett ny ramme og jeg tar demperservice også på gaffelen da jeg allerede hadde kjøpt nye duster-seals som uansett ikke passer min andre sykkel.
Sykkeln kan du lese alt om
her, det skal være bilder fra den aktuelle sykkelen jeg kjøpte.
Kort sagt er dette toppmodellen fra 2019, det er carbon så langt øyet kan se; front triangel, styre/stem samt felger. Drivverk er shimano e8000, xtr gir/kassett/bremser. Alle dempere og hev/senk er fox med cashima coat. Med andre ord er det øverste hylle hele veien. Den har mullet-oppsett med 29" foran og 27,5" bak. Størrelse er XL, men oppleves som L/XL, jeg er 195, og det er maks høyde i følge Canyon. Jeg vil si 185 til 195.
Jeg har kvittering på betalte 68000kr, nypris på denne var 82000kr.
Jeg selger den for 55000kr, og tviler på du finner bedre sykkel og utstyr til prisen.
Bor i Oslo