Hei,
Jeg hadde i fjor en tråd her på forumet hvor jeg søkte etter råd om emn komfortabel elsykkel. Jeg har litt problemer med skrotten og ser på EL-sykkel som glimrende for meg, for å komme meg ut i marka hvor jeg ellers ikke ville kunne syklet. I tillegg planlegger jeg å kunne bruke den sporadisk til og fra jobb.
Bruksområde vil i hovedtrekk foregå på grusveier, lysløyper og noe asfalt. Pga av kroppslige plager ønsker jeg en komfortabel sykkel, og tenker da at en fulldemper, vil være bra da denne sikkert tar unna litt mer hump og dump. I min forrige tråd fra fjor høst, var jeg gira på en Scott Strike eride 930, da denne var på tilbud på denne tiden, men fikk tilbakemelding ifra forumet at jeg heller burde se etter en sykkel som passet mer til mitt bruk, da denne Scotten ikke var laget for en oppreist "touring" sittestilling for grus og asfalt.
Så nå søker jeg videre etter en fulldemper med komfortabel sittestilling!
Ser at Cube har kommet med 2022 modeller, og sikler litt på en Cube Stereo Hybrid 120 SL, med 750 Wh batteri:
https://bikeshop.no/cube/535203l/cube-stereo-hybrid-120-sl-elsykkel-black-n-metal-str-lSå vidt jeg kan skjønne har denne sykkelen det nye Bosch smart system?
Jeg kan ikke mye om sykler, men av produktteksten virker dette til å være en fulledemper bygd med tanke på komfort. Ser også at det er tilrettelagt for bagasjebrett og skjermer.
Hva tenker dere om geometrien på denne med tanke på komfort?
Og er denne greit specet med tanke på bremser og gir?
Setter stor pris på synspunkter:-)