Men herregud, mann!
Du kan da ikke komme kjørende i en dieselbil hvis du skal jobbe med elbil-ladere!
Her er det bare å bestille.

Haha! Ja, du har i grunnen rett. Det er bare å kjøre på med en elbil. Selv om det også hadde vært ustyrtelig morsomt å dukke opp med et dråg av en amerikaner.
Det hadde vært digg å bare lease en bil og ikke måtte tenke på å skulle selge den igjen etter 3-4 år. Sjekket pris på en Enyaq nå, og får en godt utstyrt modell med 40k km i kjørelengde per år inkl. serviceavtale til 8252 kr. per måned.
Det kan da ikke være en spesielt god deal. Etter fire år har du betalt ned 400 000k av bilen og bilen er garantert mer verdt enn rundt 170-180k da, selv med litt kilometer.
Som ansatt i recharge, så blir vel ikke tesla førstevalget heller

Så langt viser historikken at alle nye elbilmodeller ofte har en kunstig høy bruktbilpris de første årene, og jeg ville tippet på at det gjelder Enyaq og. (Det taler mot leasing i hodet mitt).
Nå vet jeg ikke hva du skal jobbe med, men å kjøre elbil er vel en genuin måte å få innblikk i hva dette handler om og hvordan det oppleves på brukersiden.